[Tnet] Vage flashbacks

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben zo'n gebruiker die na het lezen van een nieuwsbericht weer op de [back]knop klikt van de browser. Ik verwacht daarmee weer een plain www.tweakers.net te zien, maar dat klopt ongeveer half.

Al ongeveer een maandje wordt ik dan geconfronteerd met de frontpage van ongeveer 3 dagen terug (:?) en zojuist was dat de frontpage van 13 Oktober (:?).

Is dit een vaag bugje or what?

* Delerium doet gewoon refresh voor de oplossing, maar nevertheless lijkt een flashback nogal vaag.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

it's a glitch in the matrix... it usually happens when we change something :P

Professioneel Hyves-weigeraar

• Delerium
  • Niet online
Wel, ik ben nogal in voor botte opmerkingen vanavond, maar deze open deur is te makkelijk.

Je wilde beweren dat Tnet elke 5 minuten een update doet? Mijn ervaring leert anders hoor :P

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 14:47

Beaves

Usque ad Finem

Klopt, ik heb er nu ook last van, ik dacht eerst dat het aan de browser lag, maar aangezien ik nu een tweakers.net krijg van enkele uren geleden klopt dat dus niet.

Wat wel vreemd is, is dat als ik op "back" druk, ik terug ga naar een aantal uur geleden en als ik dan een nieuwsitem open en dan weer op "back" klik, ik wel een geupdate tweakers.net krijg.

Zeer vreemd.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

spoken?

Pak je rust!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb gisteren toevallig wel wat anti-cache headers en meta tags toegevoegd. Die hebben nu een averechts effect :? .

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Even testen...

Bij mij haalt 'ie hem onder IE wél uit de cache, dus ik krijg als ik een bericht heb gelezen de versie van zeg 5 minuten geleden.

Onder Mozilla doet 'ie het wel zoals het hoort. Ligt dus toch aan IE?

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Bij mij gebeurt dit dus al máánden, ik weet ook niet hoe het komt :) (maar gewoon doorwerken en niets van aantrekken, dat maakt de zaken alleen maar erger ;))

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Verwijderd

[workaround]
Klik op t.net loge links boven in
[/workaround]

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zondag 04 november 2001 08:53 schreef Femme het volgende:
Ik heb gisteren toevallig wel wat anti-cache headers en meta tags toegevoegd. Die hebben nu een averechts effect :? .
"anti-cache" :? wasdatnouweer ?

Mogen we de FP niet meer cachen? :+

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:57

Killjoy

Klingon lawn products

Mijn PC is iig erg gehecht aan 22 augustus 2001. Die datum komt iedere keer weer terug na een paar keer 'back' te gebruiken.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zondag 04 november 2001 20:54 schreef superwhimpy het volgende:
Mijn PC is iig erg gehecht aan 22 augustus 2001. Die datum komt iedere keer weer terug na een paar keer 'back' te gebruiken.
Wat gebeurt er als je de instellingen zo maakt dat de cache maar 1 Meg verbruikt en op "every visit to the page" staat :?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:10

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Ik heb mijn temporary internet files ff leeggegooid en de offline content ook meteen gewist. Sindsdien doet 'ie het weer goed...

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• Beaves
  • Laatst online: 02-12 14:47

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb mijn temporary internet files ff leeggegooid en de offline content ook meteen gewist. Sindsdien doet 'ie het weer goed...
Bij mij nu ook :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Pagina: 1