Bannen etc

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk ik kom al wel een jaartje op got en wat me opvalt is dat members die al een langere tijd vaste bezoekers zijn (+/- 10 posts per dag) een beetje voor getrokken worden.

Dit is geen flame ofzo, want ik vind got een perfecte plaats om kennis op te doen en met anderen kennis te delen (zoals meer vinden)

-FLeX- is een maand of 2 geleden gebanned omdat hij een geintje maakte over de WTC rampen, zoals veel anderen, lees de topics maar na, maar hij werd gebanned..

Kijk het lame is dat hij wel word gebanned na een geintje maar anderen niet..

Ik vind dat hij gewoon weer toegang moet hebben tot GoT, het was een geintje zoals velen dat doen maar het is niet hard bedoeld ofzo..

Onderbouw iig geval het feit dat "gerespecteerde" members een beetje "voorrang" krijgen op "newbies"..

ps: Het gaat om het grote topic over de VS rampen.

Verwijderd

Het lijkt me eerder dat de vaste bezoekers weten wat wel en wat niet mag. Tevens zijn dat personen die hier komen omdat ze serieus iets toe te hebben voegen aan GoT.
Wat -Flex- presteerde te posten kon gewoon NIET door de beugel. Punt.

NIEMAND maar dan ook NIEMAND wordt hier voorgetrokken. Behalve Kees en Floris natuurlijk :)

• Puntslash
  • Niet online
hij is alleen gebanned omdat Jack geen Palestijnse naam is.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel, de echte vaste bezoekers zijn bekenden waarvan bekend is welke waarde deze voor het forum hebben, dus voorkeur..... Nee, dus. Crew wordt erg goed gevolgd op consequent gedrag en ook de die-hards hoeven geen gekke geintjes te probeeren. MoJo was bv ook een jaar geregt en daarna gekicked.

Al die bannen nav de WTC topics, tja, ik heb daar ook bedenkingen over, maar dat is de WTC-incidentjes eigen.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

Dat kopt helemaal, ItSnows. Het is idd. zo dat iemand die langer bij GoT zit (niet zoals ik, dus), en dan maakt het niet uit of 'ie 2 of 22 posts per dag heeft, niet zo snel gebanned wordt als een n00b. En dat komt meestal omdat hij (m/v :)) of van zijn eerder gemaakte fouten heeft geleerd, of hij van andermans fouten heeft geleerd, of hij gewoon logisch/nuchter/sociaal kan nadenken.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmz?
code:
1
2
3
4
5
IPs van xxplosiefje:
[blaaaat] 

IPs van -FLeX-
[zie bovenstaande]

'k denk dat je een goede vriend van -Flex- bent en hem dus ook als voorbeeld neemt.

Om ff op -Flex- terug te komen...
Op woensdag 12 september 2001 15:49 schreef -FLeX- het volgende:
[..]

Dus weten ze dan wie de kapers waren...??
Ik denk Jack.... iedereen zei... Hi Jack...
Op woensdag 12 september 2001 15:50 schreef HlpDsK het volgende:
:r
En toen is ie gebanned, alsdus... tot zover heb ik het na kunnen 'zoeken'. Of deze ban terrecht danwel ontrerecht is... volgens mij is er geen ban mailtje verstuurd... en mijnsinziens was een officieele waarschuwing ook wel genoeg geweest. Ik heb de ban niet gezet... maar indien het op prijs wordt gesteld wil ik er nog wel verder naar kijken.

• dreeke
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

er werd toch duidelijk gezegd dat iedereen die nog een grapje maakte eruit gegooid werd, als je niet kan lezen is dat jouw probleem imho, moet je het niet proberen goed te praten.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, zeer gaarne.
Op 11, 12 en 13 sep zijn er een aantal bans gezet voor opmerkingen die tot 10 en vanaf 14 september gewoon kunnen. Wellicht dat deze in de stroom van nieuws te snel zijn gezet.

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 23:34 schreef dreeke het volgende:
er werd toch duidelijk gezegd dat iedereen die nog een grapje maakte eruit gegooid werd, als je niet kan lezen is dat jouw probleem imho, moet je het niet proberen goed te praten.
Ja, maar niet iedereen leest alles.
Ik heb het nergens zien staan iig.

"Nee, dat mag je niet zeggen, klik maar op "blaat", dan op "blaat" dan op "blaat", en scroll 5 schermen naar beneden, en klik dan op "blaat", daar staat dat het niet mag.

Zoiets dus, denk dat maar 2% van de mensen zoiets leest als ik net zei, en nee, zo is het niet op GoT, maar het is wel een soortgelijk iets.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zaterdag 03 november 2001 22:59 schreef xxplosiefje het volgende:
Kijk ik kom al wel een jaartje op got en wat me opvalt is dat members die al een langere tijd vaste bezoekers zijn (+/- 10 posts per dag) een beetje voor getrokken worden.
Niet mee eens. De redenen waarom mensen die veel posten minder snel een ban krijgen omdat zij hun grenzen kennen en weten tot hoever ze kunnen gaan. Daarom lopen ze imho (bijna) nooit een ban op

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:33
Ik kom hier al lang en had laatst ook een paar waarschuwingen dus dat gaat niet op :)

overigens als ik het zo lees, is dat bannen in die tijd een beetje overdreven, maar ja emoties liepen hoog op toen

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 14:47 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Niet mee eens. De redenen waarom mensen die veel posten minder snel een ban krijgen omdat zij hun grenzen kennen en weten tot hoever ze kunnen gaan. Daarom lopen ze imho (bijna) nooit een ban op
Volledig mee eens :)
En daarbij als aanvulling: die mensen gaan ook niet (meer) zieken op een forum.

...

Ik persoonlijk ben er nog niet zo lang; Maak ook domme posts over dingen waar ik beter niet op had moeten reageren maar flamen, schelden en onzin posten doe ik niet aan mee.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zoals Sonicboom al zegt, meeste members die hier lang komen kunnen blijkbaar beter lezen of weten iig beter waar de grens ligt.

Als ik nu (na 1,5 jaar) een link zet als ftp://217.120.42.63/COM1/Tagged/&/filled/By IceStorm/->>$ISO'S$<<-/FIFA 2001 dan krijg ik net zo goed een waarschuwing als een of andere n00b :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 04 november 2001 15:35 schreef IceStorm het volgende:
Zoals Sonicboom al zegt, meeste members die hier lang komen kunnen blijkbaar beter lezen of weten iig beter waar de grens ligt.

Als ik nu (na 1,5 jaar) een link zet als ftp://217.120.42.63/COM1/Tagged/&/filled/By IceStorm/->>$ISO'S$<<-/FIFA 2001 dan krijg ik net zo goed een waarschuwing als een of andere n00b :)
L :o L

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 20:23

WarPuppy

Electronic Technology

Op zaterdag 03 november 2001 23:18 schreef Bulldog het volgende:
Hmmz?
code:
1
2
3
4
5
IPs van xxplosiefje:
[blaaaat] 

IPs van -FLeX-
[zie bovenstaande]

'k denk dat je een goede vriend van -Flex- bent en hem dus ook als voorbeeld neemt.

Om ff op -Flex- terug te komen...
[..]

[..]

En toen is ie gebanned, alsdus... tot zover heb ik het na kunnen 'zoeken'. Of deze ban terrecht danwel ontrerecht is... volgens mij is er geen ban mailtje verstuurd... en mijnsinziens was een officieele waarschuwing ook wel genoeg geweest. Ik heb de ban niet gezet... maar indien het op prijs wordt gesteld wil ik er nog wel verder naar kijken.
Ik denk dat dat wel van pas komt, want ook al ken ik beiden.

Ik vind IMHO deze ban lichtelijk onterecht, ik bedoel, met grappen relativeren de meeste mensen een ramp.

Ik zou het zelf wel zo proffesioneel vinden staan, maar imho vind ik het de laatste tijd nogal streng hierm maar okay :)

Regels zijn regels :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

Poll: wat te doen met -FLeX-
zo houden
ongedaan maken

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.thahandy.f2s.com/got_logo.gifAfbeeldingslocatie: http://www.thahandy.f2s.com/bar.png
Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=10&amp;amp;amp;item=3&amp;amp;amp;var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Ik vind het wel overdreven om te gaan stemmen voor zoiets. De crew is zelf wel capabel genoeg om dit zelf op te lossen ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

hej...de meeste stemen gelden he? ;)

• Puntslash
  • Niet online
Als de crew er dan ook nog een keer wil naar kijken wil..
Mocht -FLeX- de volgende keer weer iets uithalen, kan je hem altijd nog bannen, alleen voor zoiets is het een beetje overdreven.

Bedankt alvast.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
ik vonnet wel een goeie grap eigenlijk... niet iets om over te gaan :r zoals HlpDsK deed, maarja, als er gewaarschuwt was dat er in die thread geen grappen meer gemaakt mochten worden, dan vinnik die Flexgast bestwel dom.... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1