E-smith inbel probleem wanadoo basic

Pagina: 1
Acties:

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Topicstarter
Ik heb op mijn server SME server 5.0 geinstalleerd, aan deze server zit op de com poort t kabel modem van mijn wanadoo basic abbo, ik heb als netwerk kaart een realtek kaartje. Met freesco draaide dit alles foutloos maar omdat ik mijn server voor wat meer dingen wil gebruiken dacht ik aan e-smith. Het probleem is echter dat e-smith weigert om in te bellen. Vraag is dus wat hier t probleem is, of werkt e-smith uberhaupt niet met wanadoo basic?

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Topicstarter
niemand enig idee...:?

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Topicstarter
Helaas...

Verwijderd

Volgens mij ondersteunt SME alleen ethernet modems...
tenminste een half jaar geleden nog wel.
zou als ik jou was upgraden naar broadband basic, das sneller (lagere ping) en makkelijker met linux e.d.

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 18:26 schreef RL het volgende:
Volgens mij ondersteunt SME alleen ethernet modems...
tenminste een half jaar geleden nog wel.
zou als ik jou was upgraden naar broadband basic, das sneller (lagere ping) en makkelijker met linux e.d.
Het eerste wat je zegt klopt niet helemaal, je kan met sme namelijk een dial up verbinding op een com poort kiezen, alleen ethernet is met clark connect...
Waarom hij t nie doet snap ik totaal niet maar goed..

Gelukkig verhuis ik over 3 weken en op het nieuwe adres komt er een wanadoo premium abbo, dus dan hou ik voorlopig nog ff bij freesco en ga daarna wel kijken of ik t met premium aan de praat krijg...

thx anyway..

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:16
Hoi,

ik ben momenteel bezig met het downloaden van e-smith, maar aangezien dit 339mb is, en ik cable wanadoo basic heb, zou ik toch graag eerst willen weten of dit wel mogelijk is.

Het plan is om dit te draaien op een 100mhz PC (volgens mij zag ik AMD staan -is dit heel erg?), met de modem op een seriele COM-poort.

Nu zou ik graag van mede-casema slachtoffers weten, die uiteraard ook E-smith draaien, of het echt kan.

Alvast bedankt,
Rick

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Topicstarter
Ik weet niet of t uiteindelijk kan, ben maar terug gegaan naar freesco, die doet t perfect. Denk niet dat je hier nog veel hulp zal krijgen trouwens, kennelijk weinig mensen met die combo.

Ik ben inmiddels verhuisd en heb dus wanadoo premium, oh joy :9, alleen nu is mijn oude p75 mol door kortsluiting..
Pagina: 1