Frontpage 2000 " _vti_cnf "

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 17:46
Goedendag allemaal,
Ik had een vraagje en ik zo het zeer op prijs stellen als deze beantwoord wordt! :)

Frontpage maakt altijd _vti_cnf en _vti_pvt directories aan. Waar dient dit voor en hoe kan je deze uitschakelen?

Alvast bedankt voor de kleine moeite!!

Verwijderd

Als het goed is, zijn dit een soort van vage directories waarin hij de plaatjes opslaat die je in je webpagina ge-embed hebt... als het goed is, krijg je ook zo'n venstertje van save image en dat soort zooi. Dit krijg je ook als frontpage zelf een aantal plaatjes moet genereren

Verwijderd

Volgens mij heeft vti_cnf dir's temaken met de server die frontpage gebruikt voor de Frontpage Explorer. Je hebt gewoon een soort server draaien met FP en die maakt die directories aan. Volgens mij heeft het ook iets met toegang en rechten te maken, maar dat weet ik niet zeker!

Drinkus

Verwijderd

VTI_CNF zijn back-up directorys van je bestanden. Als je je website op een server zet moet je ze niet meekopieren om schijfruimte te besparen. Alleen frontpage express maakt niet van deze directorys aan.

• kauffmann
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07-2023

kauffmann

Dutch Power Chicken

Dat zijn nou de zgn frontpage extensies. In die directories worden bestanden opgeslagen met de zelfde naam als in de bovenliggende directory. Maar ze worden gevuld met informatie over dat bestand. Open er maar eens eentje in nootpet.

Het stenen tijdperk is niet geëindigd wegens een gebrek aan steen.

Verwijderd

Kaufman > Jij praat toch over de PVT mappen?

• kauffmann
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07-2023

kauffmann

Dutch Power Chicken

Dan heb ik het over de _vti_cnf directories.
In de _vti_pvt directory worden algemene gegevens bijgehouden. Open de bestanden die daar in staan maar gewoon in een tekst-editor. Dan zie je vanzelf wat het is.

Het stenen tijdperk is niet geëindigd wegens een gebrek aan steen.

Pagina: 1