Toon posts:

netwerk maken tussen win98se en ME probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik wou dus vandaag ff een netwerk installeren bij mijn oom tussen win98se en win me. Maar dit wou dus totaal niet. De netwerkkaarten werken verder correct.
Als ik op beide pc's xp installeer dan werkt het wel.

Maar tussen win98se en op de andere pc ME of XP wil niet.

Mij vraag is dus kan een netwerk op win98 alleen functioneren als op de andere pc ook win98 staat :?

Ik heb de netwerk wizard van XP,ME en 98 gebruikt en steeds zie ik alleen mijn eigen pc en niet de tweede pc.

Op de pc met win98se geeft norton system diagnostics aan enumerator 50 fout.

Kan iemand me helpen?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
alles geinstaleerd...uhhh TCP/IP goed ingestelt...dus te zegge met Subnetmasc beide op bv: 255.255.255.0 uhh naam van het thuisnetwerk hetzelfde...ipnummer in goed volgorde...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 22:33 schreef ThaNetRunner het volgende:
alles geinstaleerd...uhhh TCP/IP goed ingestelt...dus te zegge met Subnetmasc beide op bv: 255.255.255.0 uhh naam van het thuisnetwerk hetzelfde...ipnummer in goed volgorde...
Ik heb dus gewoon die netwerk wizard gebruikt.
Bij XP maak je de hoofd aan en dan kun je een diskette laten aanmaken om andere pc's te configureren voor je netwerk. En dat gaat allemaal automatisch. Tussen XP en XP werkte het perfect.

Maar doe ik hetzelfde met win98 en ME dan werkt het niet.