Toon posts:

Kayipwing's Casemod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok jullie waarschijnlijk dit wel een beetje afgezaagd vinden maar ik vind hem heel mooi (en dit is ook mijn eerste casemod)

http://www.geocities.com/kayip1/Kayips_Anime_Casemod.html

OK TER VERGEMAKKELING hier de PICS al afgebeeld...scheelt jullie ook weer een klikje extra dan... LOL!

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EADEOAMTHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ESHMTAMTHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EAOMTAMTHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EAPSTAMTHHE

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
leuk behang :P
maareh...casemod ziet er netjes uit hoor ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Link werkt niet (meer)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Sorry, this site is temporarily unavailable!

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Best mooi gedaan, alleen nog een paar constructieve tips:
1 De drives nog zwart.
2 Bij een foto voor een raam met flits, niet recht ervoor maar een beetje opzij.
3 Ook nog ff het rubber van de Front-Intake goed doen.
4 De kabels binnenin beetje samenbinden en flatcable's opzij duwen voor de airflow.

Maar zeker een zeer mooi begin. Je mag jezelf een klopje op beide schouders geven. (Wel beide, anders loop je scheef!) ;) *D

Verwijderd

Topicstarter
je moet fftjes wachten
dan zul je die Plaatjes wel weer zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank U Zeer!!
wat bedoel je precies die Front-Intake?
die Fan Duct?
ja dat heb ik al geprobeerd maar het wil maar niet echt goed lukken
hij blijft een beetje scheef zitten telkens

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer
ja lekker, maak anders ff een tiscaliaccount aan oid :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik weet dat er nog veel dingen gedaan moeten worden
ik heb ook per ongeluk alle foto's met flits gefotografeerd dus zie je het Fluo lampje niet :(
maar als je goed kijkt zie je op 1 van de foto's een beetje blauw...DAT is het fluo lampje.
ik zal nog wel eens een herwaagde poging maken om dat fluo lampje beter uit te laten blinken
Ik zal OOK de Drives eens een keertje zwart spuiten...maar had daar de tijd niet zo meer voor...wanneer ik de tijd heb dan zal ik eens die drives zwart spuiten
en ik neem van aan die Floppy ook?
misschien dat ik later die Rounded Cables wel koop voor de betere airflow
Untill then...keep the comments coming!

Verwijderd

Topicstarter
Nog verdere Mensen commentaar op de casemod?

Verwijderd

nou vooruit dan maar omdat je het zo lief vraagt. hier komt het dan:

ziet er netjes uit alleen moeten de drives nog gedaan worden (ook de floppy). je kun hiervoor het beste de frontjes van de drives verwijderen en de onderdelen apart spuiten/verfen, dit leverd het mooiste resultaat op. kijk bij het uitelkaarhalen van het floppy frontje goed op het veertje aan het klepje, deze raak je snel kwijt.

verder moet er wat gedaan worden aan de kabels.

maak ook eens een foto in het donker, dan zie je neon beter :)

Verwijderd

Mooi klein. Alleen zou ik zelf niet die drives zwart maken maar van dat baby blauw. Dan heb je meer dan alleen een streep en knoppie.

m2c

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

geinig hoor.

Ok wie woont er in doesburg omgeving van wie ik zijn digicam mag lenen dan kan ik mijn casemod ook eindelijk showen

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 18:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Voor de mensen die

van erg veel

van enters houden

nou

ik

niet!

Even serieus: Leuk gedaan, ik zou het een 'minimod' noemen maar frontjes van de drives ed moeten inderdaad nog een kleurtje en die kabel, verder is het netjes!

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Topicstarter
misschien is het een idee om aan de voorkant/zijkant wat golven/vlammen te maken ofzo
dan heb je een wat agressieve look
weet iemand hoe je dit precies kunt maken? misschien een voorbeeld site ofzo hoe je dit stap voor stap kunt doen?

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Op zaterdag 03 november 2001 22:36 schreef J.A.M.F. het volgende:
Best mooi gedaan, alleen nog een paar constructieve tips:
....
2 Bij een foto voor een raam met flits, niet recht ervoor maar een beetje opzij.
....
Inderdaad een hele goede constructieve tip ;)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Het raampje is netjes, goeie mod... de binnenkant is alleen nog niet af qua kabels enzo... net zoiets als een koe in een string en topje... het kan wel maar we willen het niet zien.

Maarre... mijn vraag is dus, krijg jij na een tijdje werken niet een beetje kramp in je nek ofzo? Niet echt een geschikte houding voor een tweaker in zo'n hoekje ;)

Verwijderd

Netjes hoor. Ik vind hem er best goed uitzien >:). Vooral aangezien het je eerste casemod is :). Ik vind alleen de voorkant niet helemaal... tja hij is een beetje minder tegenover de rest.

Maar ga je er ook nog lampjes in doen? Blauw neonlampje of zo? Leuke kerstlampjes erin aangezien het over een anderhalve maand toch alweer zover is... ;)

Maar je hebt er nou twee case-fans inzitten. Dat zijn silent-case fans toch? Maakt je pc nou veel lawaai? ik heb er twee inzitten en als ik geen muziek draai of zo dan voel ik me af en toe (8> of ook weleens |:(

Maar zeer netjes. :D
congrats.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 10:24 schreef Klauwhamers het volgende:
Maarre... mijn vraag is dus, krijg jij na een tijdje werken niet een beetje kramp in je nek ofzo? Niet echt een geschikte houding voor een tweaker in zo'n hoekje ;)
Hmmm...valt mee ik krijg niet zo heel erg veel pijn. maar daarom wil ik ook wel een TFT-tje kopen. dan kan ik hem recht voor me zetten en dan zie je dat mooie raampje tenminste ook.

Hey Odinzero (Jordy)!!

De voorkant is zeker wel goed afgewerkt qua Spuitwerk...maar (Zoals ik al zei bij verschillende posts) ligt het dus aan de Flits van de camera. daardoor komt het een beetje raar over. het rubbertje dat bij de Blowhole zit is niet zo mooi afgewerkt maar ik heb dat al geprobeerd aan te passen maar ik krijg het maar niet zo rond...hij blijft zo'n stom knikje geven.

wat betreft voor het fluo lampje. die zit er al in
alleen (Alweer bij verschillende posts gezet) komt dat door de Lichtflits...als je HEEEEEl goed kijkt zie je een Blauwe lampje verschijnen in de Allereerste foto van de Blowhole.

Voor de Casefans...
Er zit inderdaad 2x Silent Casefans erin 80x80mm
die maken idem ook niet veel lawaai...maar mijn PC Koeler maakt meer lawaai waardoor je zo'n stom zoemgeluidje krijgt.
zo maken in het overall niet zo veel lawaai
de kast opzichtzelf valt wel mee...het is alleen maar dat ik de koeler moet vervangen door een stillere. zijn er mensen die wat aanraden?

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Gaaf gedaan, zeker als je van gekleurde spagetti houdt :+ . Ziet er verder wel mooi strak uit.

Wanbeleid is ook beleid.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
ziet er goed uit :)

Maareh, rounded kabels kopen ?
Die maak je toch zelf, of je moet ATA100 hebben.
Die zijn, naar ik lees, zeer moeilijk tot niet te doen.

Verders, zeer mooi.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Topicstarter
heh heh ok jongens...
ik weet het al...
aan die kabels moet iets gebeuren. dat weet ik nou wel ;)
wel mega gaaf als er een 1 of andere logo erop komt.

• TDLofCC
Maar je hebt er nou twee case-fans inzitten. Dat zijn silent-case fans toch? Maakt je pc nou veel lawaai? ik heb er twee inzitten en als ik geen muziek draai of zo dan voel ik me af en toe (8> of ook weleens |:(
Ehm, wat is lawaai.
Als je achter je PC zit speel je vaak een spel met muziek of je draait al die illegale MP3-tjes
Dus dat maakt toch weinig uit ?

Heb na vanavond ook 3x 80mm fans plus een 100mm FAN(uit me badkamer >:))
En hij is wat lawaaiig maar wel zeeeeer kool !!

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Een id voor de volgende mod lijkt me wel een buro mod :D
Ik moet er nie aan denken om zo krap ruimte te hebben ;)

• the_dgc
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

ok het ziet er wel leuk uit maar niet speciaal

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• the_dgc
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

wanneer kunnen we meer foto's verwachten??

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

Verwijderd

Maak eens een foto in het donker :Z. Dan kunnen we het neonlampje zien. lijkt me wel kewl! :9~
(yo Robbie! mooie mod man!) :Y)
Ehm, wat is lawaai.
Als je achter je PC zit speel je vaak een spel met muziek of je draait al die illegale MP3-tjes
Dus dat maakt toch weinig uit ?
Tja wat is lawaai. Ik heb er geen last van zolang ik er mee bezig ben. Maar als ik even tv ga kijken en ik ga er op letten vind ik het wel irritant :(. En als ik dan bezig op m'n bak is er altijd wel geluid aanwezig. Dus het maakt inderdaad weinig uit. ;)
Heb na vanavond ook 3x 80mm fans plus een 100mm FAN(uit me badkamer )
En hij is wat lawaaiig maar wel zeeeeer kool !!
euh... badkamer? :? Wat moet ik me hierbij voorstellen?

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Op maandag 05 november 2001 15:39 schreef OdinZero het volgende:
euh... badkamer? :? Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Heb jij dan geen fan aan de douchekop?? :+

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Heb jij dan geen fan aan de douchekop??
:) Dat had ik wel... maar toen werd de badkamer zo nat :z. Nu heb ik em tegen de spiegel aan gezet. Nou heb ik elke ochtend dit (8>
;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 15:02 schreef Driez het volgende:
Een id voor de volgende mod lijkt me wel een buro mod :D
Ik moet er nie aan denken om zo krap ruimte te hebben ;)
Hoezo Bureaumod??
dat ik die foto zo heb gemaakt betekent niet dat het heel krap is hoor. ik weet niet hoe jij achter je PC zit maar...goed.
het is trouwens een L-Vorm Bureau maar omdat die zo tegen de muur staat opgesteld is de Ruimte opeens wat minder van geworden.
tsja...wat wil je...mijn kamer is geen president Suite maar ik ben blij met mijn huidige Configuratie.

By the way Ik ga denk later een TFT scherm kopen
dan kan ik tenminste recht voor me kijken.

Begrijp je nu hoe ik dan ervoor zit Jordy? dus gewoon die TFT voor die middelste Speakertje (de meest linker op de foto dus) zetten
en dan waar nu die Iiyama 19" monitor de A-open HQ48 Casemod neer zetten...dan word het pas echt :) lekkuhhh werken!

Jullie kunnen binnenkort nieuwe Foto's verwachten. Je zult dan wel het fluo lampje in het donker kunnen zien uiteraard.
Maar ik denk misschien pas foto's te nemen wanneer ik die Drives/Floppy zwart heb gespoten.

Dus untill then...heb geduld

• TDLofCC
Na het douche in een badkamer staat er stoom in de badkamer.
Er is een luchtschacht die dmv een fan die lucht wegzuigt, ik heb laatst een verbouwinkie gehad in me badkamer en hield dit ding over ...
Heppik nu andersom in me kast gezet zodat hij koude lucht blaast in me computer kassie.

Hmm, en ik heb me comp op een andere kamer staat, dat helpt meestal ook wel.

Was even vergeten dat er ook nog mensen "thuis" wonen enzo ;)

Verwijderd

Beetje erg standaard aan het worden kleurtje+window , maar wel strak afgewerkt.

Verwijderd

Heb je nooit eens gedacht om gewoon een groter bureau te nemen (of kopen wat je wilt)?

Want ik denk niet dat dat de ideale manier is om achter je pc te zitten. |:(

Maar wat zijn eigenlijk je verdere plannen voor je casemod? :?
Hij is toch nog niet af? Of wel soms? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Nog 1 keer mensen..Zucht...

Omdat die Foto's Nu ZO gemaakt zijn Betekent het NIET dat ik er niet ideaal achter zit. als je er zelf achter zit dan weet je wat ik bedoel...ik bedoel...gaan jullie een nieuw bureau kopen puur omdat je monitor scheef staat? Come On!!
dat geld kun je beter spenderen aan Hardware :)

je zou denken dat je dan een stijvenek, scheve rug, pijn in je spieren zou krijgen...nou dat valt allemaal mee
ik heb tot nu toe nog geen last gehad

by the way is die Bureau dan niet groot genoeg soms? dat die tegen de muur is opgesteld betekent niet dat die klein is hoor? je kunt dan iets minder kwijt.

Hij is Qua Spuiten, Zagen helemaal af
alleen wil ik er nog wel wat meer doen met Logootjes spuiten ofzo
zowieso wel een Biohazard logo en nog iets extra's

Hey Silverbolt...ook een anime fan?
ik heb zelf ook heel wat Anime...
Http://www.geocities.com/kayip1
maar ik zie dat je nog niet heel veel hebt...heh heh...maar ga je ook wel eens naar Noated? zal je vast wel kennen

Verwijderd

nice hoor netjes gedaan

Verwijderd

Zeer leuke Mod Summo. :+

Ik ben zelf ook aan het modden geslagen, en mijn volgende project is een iets betere cooling in te bouwen.

Het is de oude FAN van mijn vader zijn auto (Volkswagen Passat koelradiator FAN.)

Die Fan lag nog op zolder als reserve, en een echte tweaker kan zo'n beest van een cooler niet op zolder laten liggen. ;)

Wel moet er iets aan de 12Volt motor gebeuren. Het is wel 12 Volt, maar de laatste keer dat ik hem aan wilde zetten op de voeding van mijn PC ( 300WATT :r ) kapte de voeding ermee. ;( (gek he ??...... NOT)

Groeten van ronald, en ik zie je wel weer op het florijn. :(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 09:07 schreef Tijn_3d het volgende:
nice hoor netjes gedaan
Thanks Tijn_3d :)

Hey Ronald!!

yepz ziet er wel geinig uit he?
koeler van een Volkswagen? jesus christ...jij pakt echt alles wat je tegen komt he? LOL :p

Hey ronald...ideetje over dat 12 volt...
als je hem op de voeding aansluit kun je hem misschien proberen op de Gele en Zwarte aan te sluiten. dan heb je ook 12 volt power als het goed is.
Tenminste zo heb ik mijn Fluo Lamp aangesloten (kwestie gewoon ff die Bescherminghulsjes eraf knippen van de voeding Draadjes)
Heb je trouwens ook een Casemod site ofzo? ik had eens bij Informatica les eens een site van jou gezien maar weet niet meer welke...
Hoe kwam je eigenlijk hierzo terecht eigenlijk? van Jordy gehoord?

Verwijderd

Hoe kwam je eigenlijk hierzo terecht eigenlijk? van Jordy gehoord?
tja eigenlijk heb ik het van Ronald gehoord. :Y)

Verwijderd

Inderdaad, ik had jordy aan de phone om mijn halve stage boek door te meelen. (ik was de helft van de opdrachten kwijt. :+ )

Hij verteld mij door de telefoon dat jij een wrede mod hebt uitgevoerd, en dat hij de foto's nog moest krijgen. :)

Ok ik alle benodigde pagina's besteld bij Jordy, en surf naar tweakers, om te kijken of iemand anders wel eens een auto cooler :? op zijn PC heeft aangesloten.

Zie ik daar ineens Kayipwing's casemod staan. Nou dat lijkt wel erg op Kayip, dus ik klikken.

En ja hoor :D die kamer ken ik. Toh maar even jordy gebeld, en ik heb jou nog gebeld gisteren, maar je nam je GSM niet op.

Mijn oude stite (http://overklokken.iscool.net) is inmiddels overleden denk ik, want hij is leeg ??? B-)

Zal hem nog wel eens ergens annders uploaden als een classic site. Maar ik heb je erg aangestoken met modde zie ik wel.

Ga je trouwens zaterdag met jordy en mij ook mee naar de HCCDagen 2001 ?

I keep you posted on my mod. :7

Verwijderd

Topicstarter
hmmm
misschien ga ik wel naar de HCC days
maar dat weet ik nog niet zeker...ik weet niet of ik echt iets ga halen (heb al teveel verspild aan dat hardwareshit)
ok het is natuurlijk altijd wel leuk om op HCC rond te lopen/te kijken voor koopjes (maar als je helemaal niets koopt dan kun je beter niet gaan)

Ik laat het nog wel weten of ik mee ga...maar hou er maar op dat ik gewoon mee ga op die dag :)
als ik niet mee ga dan hoor je dat nog wel

Verwijderd

Ok bij deze heb je een plekkie in de auto gereserveerd *D

Ik heb trouwens leuke japanse Animation, van PROTON, ken je dat ?

Is erg lachen :P

Verwijderd

Topicstarter
nee die ken ik niet
waar heb je die gevonden?

Verwijderd

Kwam ik tegen op een openstaande share op het netwerk van de CCO. :+

Proton is een klein ventje (+/- 14 jaar) en heeft superkrachten als hij pissig is.

Hij heeft een super relaxte vriendin (veel ouder, en zeeer mooi vormgegeven de manga way :9 )

En als ze aan zijn vriendinnetje komen gaat ie knokken >:)

Ik heb 1GB aan Proton movies (allemaal ?) Ze zijn hoge kwaliteit, japans gesproken en engels ondertiteld :)

Verwijderd

Nice afgewerkt

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

:+ Moet je niet eens een nieuw bureau?? :+

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
Op maandag 05 november 2001 14:52 schreef TheDarkLord666 het volgende:
ziet er goed uit :)

Maareh, rounded kabels kopen ?
Die maak je toch zelf, of je moet ATA100 hebben.
Die zijn, naar ik lees, zeer moeilijk tot niet te doen.

Verders, zeer mooi.
ata 100 kabels zijn wel te doen.
gewoon rustig de tijd nemen, dat is het belangerijkste. en een HEEL scherp en dun mes.
je maakt een klein sneetje tussen 2 draden, paar cm. en dan kun je met je nagels ertussen en zo de draden splitsen.
ik heb het om de 4 draden gedaan. en dan met tape alles bij elkaar wikkelen.
klaar is je gerounde ata100 kabel :)
suc6

• TDLofCC
beter beter ... hoe lang ben je ermee bezig geweest ... :?

Ik was met me 3 "normale" ATA kabels al best ff bezig, maar nogmaals, het ziet er superstoer uit :)

Verwijderd

Topicstarter
nog een vraagje
mijn maxtor 40 gig draait op 7200 en die heeft volgens mij een Ata133 kabeltje...maar bij regenboog zie ik nergens een Ata133 kabeltje...kun je dan gewoon ATA 100 kopen dan op die Maxtor schijf aansluiten? denk ut wel he...?

Nog een vraagje (ja alweer)
Weet iemand waar ik van die Lichtlinten ...dus soort CCFL buigbare linten kan kopen? ik heb ze verschillende malen gezien bij Virtual hideout maar kweenie waar je ze kan kopen. suggesties zijn welkom

Verwijderd

Topicstarter
Heren (Ronald + Jordy mans),

Weten jullie al dat Ivo een Nieuwe PC gaat kopen?!?!?!!?
DAT werd onderhand wel tijd!!
met dat KRAGGE bak van hem (Pentium 200 MHz) gaat die upgraden naar Pentium 4 1,5 GHz
dat mocht ook wel zeg....want die kut bak van hem ging echt superrrrrrrrrr traag...maar nu heeft die eindelijk geld voor een nieuwe
nu nog een mooi casemodje en dan is ie helemaal toppie

Oh ja...Ivo vroeg of die ook mee kon met de HCC dagen
dusse Reacties?

Verwijderd

eh....
ik wil wel mee hoor. :)
niet om lullig te zijn of zo... Maar gebruik volgende keer e-mail of zo.
een forum is niet echt bedoeld voor dingetjes af te spreken... |:( ;)

Verwijderd

eh....
ik wil wel mee hoor. :)
niet om lullig te zijn of zo... Maar gebruik volgende keer e-mail of zo.
een forum is niet echt bedoeld voor dingetjes af te spreken... |:( ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jordy,

dat weet ik ook wel maar jij reageert bijna nooit meer via Email dus daarom dacht ik misschien dat jij wel zou reageren.
(ik zit al langer in de Forum business dan jij hoor dus ik weet wel wat de regels zijn)

By the way ik wist wel dat jij meeging maar ik wist niet of Ivo mee zou gaan
Pagina: 1