Waarom gaat deze dicht?

Pagina: 1
Acties:

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
[topic=309212/1/25]

Kan toch gewoon een kopie voor eigen gebruik zijn, daarbij is het een interessant topic IMHO.

de betaler vervuilt

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Wij kunnen toch niet controleren of het daadwerkelijk voor eigen gebruik is?

DIT IS MIJN WEBSITE

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 22:34 schreef havana het volgende:
Wij kunnen toch niet controleren of het daadwerkelijk voor eigen gebruik is?
Precies, daarom zou ie ook open moeten blijven! :+

de betaler vervuilt

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 22:49 schreef GA!S het volgende:
Precies, daarom zou ie ook open moeten blijven! :+
Nee, dat is precies waarom "we" (lees: de crew) hebben besloten om dat soort topics netjes dicht te zetten :)

Verwijderd

het keurge tweakers heeft besloten besloten om alles te dichten. Onder het motto 'hoe meer slotjes hoe beter' of zo ?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 02:05 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Nee, dat is precies waarom "we" (lees: de crew) hebben besloten om dat soort topics netjes dicht te zetten :)
Dus als je een topic opent wat in het "grijze" gebied zit krijg je per definitie het nadeel van de twijfel... Mwa, op zijn minst een beetje vreemd voor een site over het "tweaken" van alles wat met computers te maken heeft. Gaan ook alle vragen over het regio-vrij maken van DVD-spelers dan dicht? Of het wijzigen van bootlogo's etc. etc....

Kijk, dat je geen links naar illegale software toelaat kan ik begrijpen, ook het sluiten van expliciete topics over het hacken van andermans systeem en het verspreiden van backdoors / virussen vind ik begrijpelijk, maar een topic over het hoe te kopieren van een CD is toch heel normaal op een site als t-net.

Staat dit al ergens in de FAQ dan, dat dit soort topics direct op slot gaan?

de betaler vervuilt

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 08:53 schreef de-emotie-man het volgende:
het keurge tweakers heeft besloten besloten om alles te dichten. Onder het motto 'hoe meer slotjes hoe beter' of zo ?
alles te dichten :?
copy paste werk:
Aantal posts: 8
denk niet dat jij GoT goed genoeg kent om zoiets te zeggen ;)

Verwijderd

Wat maakt het nou uit hoeveel posts je geplaatst hebt?

Je moet dus eerst 50 posts geplaatst hebben, voor je je mening mag geven?

Hoe kom je dan aan die 50 posts als je niet mag posten?

Beetje flauw om dit te zeggen hoor

:'(

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

tsja , dit vind ik ook weer zo'n randgevalletje....Op zich niks illegaals aan, maar ja, je kunt er wel illegale dingen mee doen. Ik heb hier al vaker een discussie over gevoerd, o.a. op t gebied van t unlocken van GSM's. Zelfde vind ik dit gelden voor iets als DivX, maar goed.

De crew kiest wel een duidelijke weg, ik vind het persoonlijk wat te streng, maar ik kan het standpunt van de crew ook wel begrijpen.

just my 2 :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ja, dat zijn de regels. Cracks mogen wel als je het orgineel hebt, maar dat kunnen de modjes nooit controleren, dus daarom gaan ze dicht. De rede dat je aantal topics werd gepost, is niet als belediging, maar je weet niet goed hoe het hier gaat. Lees de FAQ zoals vaak geroepen wordt :) Btw, hier zijn al een paar topics over geweest, maar wist niet dat zelf clonecd ze niet kon fikken. Nou ja, het kan wel :P Heb nu ook een "home" versie voor audio cd's beveiligen en ook (nog)clone cd proof *D

Sorry, maar dit is echt |:( Waarom begin je zeuren, als je topic dicht gaat. Deze usernaam is namelijk een clone, dus je wist dat het waarschijnlijk fout ging. Effe zoeken wie jij echt bent :P Vindt btw icoon 1 mooier |:( :P :P

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 19:16 schreef justin01 het volgende:
Sorry, maar dit is echt |:( Waarom begin je zeuren, als je topic dicht gaat. Deze usernaam is namelijk een clone, dus je wist dat het waarschijnlijk fout ging. Effe zoeken wie jij echt bent :P Vindt btw icoon 1 mooier |:( :P :P
Snap ik hier iets niet?

de betaler vervuilt

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 05 november 2001 13:07 schreef GA!S het volgende:

[..]

Snap ik hier iets niet?
je bent niet de enige :{

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Iets teveel gedronken of gerookt denk ik :7

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 05 november 2001 13:35 schreef Courage het volgende:
Iets teveel gedronken of gerookt denk ik :7
Gedronken idd :P , maar trok iets te snel een conclusie. Je hebt namelijk nog een icoon, namelijk http://blabla.....GOT
en dus GOT2. Dus dacht, 2 iconen 2 users, maar dat slaat nergens op |:( Mijn excuses :)
Pagina: 1