Bier, Whiskey en Metal!!
is 108 Mb en de server is lekker snel
maare je hebt wel een heftige pc nodig met een Geforce om het te kunne spelen
Bier, Whiskey en Metal!!
mar het spel is voor ge force 3 gemaakt met mijn systeem (geforce 2 dus) draaid ie perfect
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Verwijderd
Novosibirsk Siberia, The Houston Sewers en Grand Canyon zijn gewoon ziek snel.
Sky Town is niet echt geschikt om hele hoge snelheden te halen.
Snel even de demo downloaden.
Welek voordelen heeft de g3 nog meer ten opzichte van de andere kaarten in dit spel?
39
ach als je goed stuurt kan je het halve circuit door boosten. je moet alleen die versmalling goed pakken.Op zondag 04 november 2001 03:19 schreef HlpDsK het volgende:
Sky Town is niet echt geschikt om hele hoge snelheden te halen.
maare jij hebt de volle versie..wat haal jij op sky city met je bike? je hebt waarschijnlijk wel een betere dan wij met de demo
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik zou het zo niet uit m'n kop weten. Maar zonder TurboBoost doet ie 1850 of zo. (Met gewone boost dus). Ik heb de bike helemaal top. Alles de duurste onderdelen.Op zondag 04 november 2001 11:07 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
ach als je goed stuurt kan je het halve circuit door boosten. je moet alleen die versmalling goed pakken.
maare jij hebt de volle versie..wat haal jij op sky city met je bike? je hebt waarschijnlijk wel een betere dan wij met de demo
Op Sky Town.
-- Altijd blijven prutsen --
Niveau: Ballistic
Avg. Speed: 68198 Kph
Top Speed: -2147483648 Kph
Dit was heel vreemd, ik startte een spel met 1 tegenstander en deed vervolgens niets waardoor hij tegen mij aan botste. Daardoor kwam ik in een spin en ging ik uiteindelijk achteruit, toen had ik ineens gewonnen met deze resultaten. Een negatieve Top Speed en toch winnen. Nu lukt het me alleen niet meer.
Insanus sum
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
jezus jij hebt ook nooit is een normale reply he alles is volgens jouw nie leuk als het niet op de xbox is of met je site te maken heeftOp vrijdag 07 december 2001 19:22 schreef WouteRF het volgende:
geen leuk spel
niet? mja 't verveelt een beetje snel, maar sinds screamer heb ik geen spellen meer gespeeld waarbij je zo hard gaat (mja bij screamer "ga" je natuurlijk veel langzamer, maar 't had zo'n zelfde gevoel van snelheid, maar dan nog een stuk realistischerOp vrijdag 07 december 2001 19:22 schreef WouteRF het volgende:
geen leuk spel
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Hier draait ie gewoon op een TNT2 hoor! En nog best netjes ook met geometric detail op high/normal (niet extreme iig). Geen slowdown bij bonussen ook.Op zondag 04 november 2001 00:02 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
GeForce2/Vodoo4/Radeon of hoger. Bij voorkeur. GF3 voor geometrie op Extreme.
Bij mij loopt het lekker. Alleen als ik een bonus haal oid dan schokt ie als de tering.
in de demo lukt 't me niet echt om heel hard te gaan.
2000 max ofzo denk ik, ben nog op zoek naar de full version
ik trek je er toch uit
Verwijderd
heb sky town gelijk op ballistic uitgespeeld
Er zijn er die 6000+ hebben gehaald
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()