ilyama TXA3813MT

Pagina: 1
Acties:

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 10:51
Hoi ,

ik heb een ilyama TXA3813MT besteld (ongeveer 1200,- ex) , ik wil deze gaan gebruiken op mijn AMD 1600+ XP , met gforce2 64 MB. Kan ik hier ook een beetje mee gamen of kan i beter ook nog een 17" crt monitor aanschaffen?

Zhanx

Verwijderd

Ikheb er ook een staan hier, maar als ik eerlijk ben is het niet super. Voor games als Age of Empires of Red Alert 2 is ie wel geschikt maar als je die hard shooters gaat spelen kan je toch beter nog een 17" schermpje erbij zetten.

• smoken
Op zaterdag 03 november 2001 21:35 schreef BroxTheMan het volgende:
Ikheb er ook een staan hier, maar als ik eerlijk ben is het niet super. Voor games als Age of Empires of Red Alert 2 is ie wel geschikt maar als je die hard shooters gaat spelen kan je toch beter nog een 17" schermpje erbij zetten.
Zelfde type als wat ik noemde??
:'(

Verwijderd

ja helemaal precies, alleen betaalde ik er nog 2100 voor :'(

• smoken
Op zaterdag 03 november 2001 21:42 schreef BroxTheMan het volgende:
ja helemaal precies, alleen betaalde ik er nog 2100 voor :'(
Da's helemaal balen , ik heb de mzzl dat ik hem van iemand krijg. Maareh , maak die gforce niet een beetje goed?

Verwijderd

nou nee, het lijkt wel wat trager te gaan door die monitor, ik heb ook nog een 6 jaar oude compaq en die doet het wel als een tiet met mijn g-force. het is aan de andere kant ook weer niet zo dat je echt heel veel last hebt dat die tft monitor niet zo lekker gamed, maar als je er echt op gaat letten valt het wel op

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Beeldopbouw van deze TFT is niet echt snel genoeg om die snelle games bij te houden.
Er zijn wel TFT's waar het wel op kan, dacht van eizo, maar zijn erg duur en dit is toch een beetje het instappertje van IIyama.........prima voor windhoos natuurlijk maar red het net niet in gamez.

Oerbrood!

Verwijderd

hmmmm,

Dus max Payne op deze monitor gaat zeker helemaal niets worden , of moet je er echt op gaan letten wil je slecht beeld zien????

• Markao2000

Markao2000

it's all about the beats

In games als Max Payne, Quake en dergelijke heb je het meeste last van die nasleep van het beeld odat het geprojecteerde beeld in dat soort spellen snel en vaak veranderd. Games als AOE lopen beter omdat je vaker een "stilstaand" beeld hebt.

Oerbrood!

Verwijderd

Ik dacht dat de 3813 met een reactietijd van 20 / 30 ms geen problemen meer gaven. De 3816 heeft een reactietijd van <50 ms. Die schijnt meer problemen te geven.

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

De Samsung 150S ofzo (weet het typenummer niet echt meer) is laatst ook langs geweest in een topicje.. Die heeft een accestime van 25ms en kost iets van 1200 piek. Dat zou een mooier alternatief zijn...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Markao2000

Markao2000

it's all about the beats

Nou ben persoonlijk toch niet zo overtuigd van die 3813 van Iiyama hoor. Als je op dat ding 3dmark 2000 draait zie je al een enorme nasleep en dat is toch geen programma met enorm snel veranderende beelden. In Q3 ed veranderd het nog veel sneller dus zal die nasleep ook veel hinderlijker zijn. Nee voor mij voorlopig een "ouderwetse" monitor.

Oerbrood!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Wij hebben de 3813MT beneden staan...ik heb er een tijdje op ge-csed (gewoon om te kijken hoe of wat) en het kon wel, maar je had wel een beetje nasleep...

Geef mij maar een Warsteiner.

Pagina: 1