Toon posts:

16x branden vanaf hdd ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een plextor 16x brander en als ik op 16x wil branden vanaf de harde schijf gaat dat niet. Ik heb denk ik wel een goed systeem die dat aankan: AMD Thunderbird 1400/40gig 7200 toeren schijf/Alles ATA 100 dus moet dank ik wel kunnen:) Ik heb gebruik gemaak van alle soorten cd r's en als ik burn-proof aanzat dan schakelt hij auto. naar 8x

Wie kan me helpen :?
Alvast bedankt !

• Romio
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
Gebruik je wel een goede ide kabel. Ik weet niet meer hoe die dingen heten maar ze zien er anders uit dan de standaard dingen. En heb je dma aan of uit staan?? Welk proggie gebruik je?

Mijn speelgoed

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 11:53
Test de doorvoersnelheid van de schijf eens...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

vertel ff meer over hoe je hem hebt aangesloten. op welke kabel, etc.

Heb je DMA aanstaan?
Herkend je systeem hem als je hem opstart?
Staat ie in je BIOS aangegeven?
Herkend windows hem?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 15:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

Als het goed is zit er een los jumpertje bij die Plextor. Aan de achterkant zit een plek waar precies 1 jumpertje op kan.

Zonder dit jumpertje wordt de brander niet als DMA device herkend en blijftie in PIO mode steken. Waardoor je dus nooit 16x haalt maar constant lager en heel de tijd burnproof nodig hebt.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op zondag 04 november 2001 00:00 schreef keldon het volgende:
Als het goed is zit er een los jumpertje bij die Plextor. Aan de achterkant zit een plek waar precies 1 jumpertje op kan.

Zonder dit jumpertje wordt de brander niet als DMA device herkend en blijftie in PIO mode steken. Waardoor je dus nooit 16x haalt maar constant lager en heel de tijd burnproof nodig hebt.
Niet helemaal waar. Zonder die jumper is 16x wel gewoon mogelijk. Die jumper zorgt voor een lager CPU Usage, en dat is te merken :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1