Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ben me telefoon kwijt !

Pagina: 1
Acties:

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Ik baal behoorlijk ! :(

Ik ben al ruim een week m'n 6210 foontje kwijt, althans, ik hoop dat ik hem kwijt ben en dattie niet gestolen is.

Ik dacht dattie in de auto onder m'n stoel was gekomen, dat gebeurt regelmatig als ik een beetje scherpe bocht neem, maar ik kan em daar nergens meer vinden ! Me kamer overhoop gehaald, kliko ondersteboven, Op me werk gezocht, rest vh huis doorzocht, Op het dak gekeken, bij de locale patatboer nagevraagd, iedereen waar ik de afgelopen week ben geweest gebeld, maar helemaal nix :(

En wat dus jammer is, is dat de telefoon al bijna leeg was op het moment dat ik hem kwijt was, dus als ik naar m'n gsm bel gaattie rechtstreeks naar m'n voicemail en hoor ik hem niet afgaan...

Maar stel dat m'n telefoon gestolen is en die persoon haalt mijn SIM-kaart eruit en je belt, gaattie dan ook rechtstreeks naar je voicemail :?

En kan men bij Nokia niet nagaan of mijn toestel wel gebruikt wordt. door middel van het IMEI nummer o.i.d. ? Er moet toch te achterhalen zijn of iemand anders mijn telefoon momenteel gebruikt :?

Heeft iemand misschien nog tips waar ik zou kunnen zoeken naar m'n gsm, misschien dat iemand anders hem ook wel eens is kwijtgeraakt ?

Help me ! :P

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk dat als het kan je het best niet naar nokia maar naar je provider of de politie kan gaan.

De politie kan het iig, want er is toen een actie geweest waarbij ieder gejat toestel, op imei werd opgezocht. En naar het nummer dat er toen in zat werd om de 5 minuten een smsje gestuurd dat de telefoon was gejat ofzo. Dus zou ik het maar eens proberen bij je provider of de politie.

I, for one, like Roman numerals

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Okay, dus als ik met het IMEI nummer van m'n gsm naar de politie ga, kunnen zij kijken of mijn toestel wordt gebruikt ?

Ik zal iig ook even bellen naar Telfort of zij iets kunnen doen...maar als m'n toestel idd gestolen zou zijn dan zou die persoon alstie slim is mijn SIM kaart eruit halen en zijn eigen erin doen en dat kan dan goed ineens een andere provider zijn, toch ?

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nou weet niet of ze zo iets kunnen doen, maar denk het wel.

En ze kunnen je sim wel weg gooien, maar imei blijft(zit in de telefoon). En waarschijnlijk kan je provider ook een ander imei wel traceren ofzo. Iig kijken of het word gebruikt.

I, for one, like Roman numerals