Welk Mobo voor TB 1400

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43
Hoi,

Ik zou graag willen weten wat het beste moederbord is voor een AMD Thunderbird 1400. Ik wil namelijk een goed systeempje gaan kopen, 'k heb alleen nog een Processor + Moederbord nodig das alles..

Wie weet welk mobo het beste is ??

Bij de weg, nog een vraagje..

Wat is een relax Dual Socket A Mobo?? Als daar een goede voor is wil ik misschien wel een Dual Thunderbird 1400 bouwen, das nog veel cooler >:)

Hoop op een antwoord

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Het beste bestaat niet.

Je kunt wel eigenlijk eerst eens de SEARCH gebruiken. Hierover worden dagelijks topics geopend.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• paradoXical
Ok dan niet het beste maar een Goed mobo voor zo'n processors..

Athlon XP 1800+, welk mobo past daar goed bij?

XP - zijn die trouwens ook goed om games op te spelen?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

SEARCH :Z:Z

en je kan heel goed gamen @ XP ja :)

• paradoXical
Mooi dat word dan een AMD Athlon XP 1800+

Alleen dan nog een lekkere mobo ( geen DDR ram of PC 1600/2100 ram dat erin moet )

Liefste gewoon PC 133.. Hij moet dan wel die XP aan kunnen natuurlijk :)

Verwijderd

nja, ik ben de kwaadste niet :)

- wil je je sdr ram houden of niet?? zo ja --> kt133A mobo nodig, --> msi k7t turbo (ms 6330 v3.0) (en ja, die heb ik, de LM alleen :))

-wil je nieuw ram, neem dan ddr -->

msi k7t 266 pro 2 bijvoorbeeld is erg stabiel en snel of de epox8nogwat :)

Verwijderd

heb je veel sdr liggen dan? Ik zou als ik jou was voor ddr gaan hoor

• paradoXical
msi k7t 266 pro 2 bijvoorbeeld is erg stabiel en snel of de epox8nogwat

----------------------------------------------------------

Is dat een goede dan?

Mhaw heb net 256 ram besteld pc133.. Maar is dat DDR ram dan wel echt VEEL sneller?

En wat is precies ut verschil?

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Wat dacht je van een ECS K7S5A met lan. Voor ongeveer f 190,= heb je een mobo waar SDRAM of DDR op kan. Met DDR is hij erg snel (er zijn inmiddels wel snellere mobo's, maar die kosten bijna 2 keer zoveel) en je hebt een onboard netwerkkaart.

• paradoXical
Totaal heb ik hier aan 384 SDram liggen..

Das nog best veel al vind ik hetzelf

Verwijderd

dat vind ik wel meevallen :) dat kost nog 100 piek bij elkaar 1e hands

Gooi er gewoon voor onder de 100 piek 256 mb ddr pc 2100 ram in, is veel handiger en met het oog op de toekomst ook handiger voor upgrades

• paradoXical
Een netwerk kaart heb ik er al in :)

Maareuh dat DDR ram. Wat is de beste dim die ik kan bestellen..

Dan ros ik dat er wel bij.. Als ik toch aan het uitgeven ben :)

Heb ik meteen goed ram. Dat maakt niet veel uit

Proc: Athlon XP 1800+
Mobo: msi k7t 266 pro 2 ( denk ik )
Ram: dunno ( kingston misschien )

PLzz help me

Verwijderd

UTFS EN RTFM das het enige wa'k hierop te zeggen heb

Verwijderd

kingston is wel goed ja, corsair nog beter :) neem daar maar een 256 mb plakje van (kijk ff in de pricewatch)

• paradoXical
Nou weet ik nog niet veel meer :'(

Damn, nja msi k7t 266 pro 2 die kan dus de Athlon XP 1800+ aan? Dan koop ik er DDR ram bij!

No prob

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-05 22:58

QuestGamer

Questje

Ik heb binnenkort een XP 1600+ opeen A7v133 met SDRAM geheugen dus. Is snel zat voor mij, hoef ik geen 200,- aan 512 MB DDR uit te geven.
Maar ik ga over een tijdje (flink tijdje...) wel een DDR mobo nemen natuurlijk. FF nog niet nodig.

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• paradoXical
Maar een lekker Mobo voor Athlon XP 1800+ en 256 Kingston DDR PC2100 ram.

Welk mobo..

Ik kan niet echt een lekkere daarvoor vinden

• paradoXical
MSI K7T-Turbo <-- Athlon XP 1800+

Ondersteund ie die? Dat is zeker wel een lekker moederbord vinnik!

Verwijderd

de msi k7t 266 pro 2 kan heel goed een Athlon XP 1800+ aan. Is snel, niet heel duur, goed te tweaken, dus wat wil je nog meer?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees de index van PMG ff door, en gebruik de Search even. Deze vraag komt elke dag wel een keer voorbij en er lopen nu al teveel topics met deze vraag.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.