Maxtor schijf kapot

Pagina: 1
Acties:

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 11:33
Ik heb een poosje geleden op internet een maxtor schijf van 60 gb en 7200 toeren gekocht. Nu wil ik vanmiddag mijn computer aan zetten maakt ie ineens een gigantische herrie en ziet hij mijn schijven allebei niet meer. Ik kast open geschroeft, alles nagekeken, niks aan de hand zo te zien. :? Zet ik hem opnieuw aan, weer gigantische herrie en begint mijn schijf ineens te roken!! :( Ik opnieuw p.c uitgezet, schijf eruit, opnieuw opstarten en nu doet hij het weer, echt heel vaag! Heeft iemand anders wel eens zoiets gehad? En zo ja, kreeg je een nieuwe schijf of je geld terug? Ik hoop dat ik wel iets terug krijg, anders is het flink ****.

Verwijderd

Je kunt op de website van Maxtor een RMA-formulier invullen, daarbij kun je kiezen of je direct een nieuwe schijf toegezonden wil krijgen, of dat je de schijf eerst terugstuurt en wacht op vervanging.
In het 1e gevak heb je een creditcard nodig, in het 2e geval niet.

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Heb je je data al gebackupt? Zou ik maar snel doen! Heb je 'm wel bij een (i-)shop gekocht? Dan moet garantie via hen te regelen zijn. Anders even op de Maxtor-site kijken hoe het zit met garantie (serienummer) en de schijf direct naar ze opsturen. Als je nog garantie hebt, sturen ze een nieuwe.

Systeem

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:02

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 03 november 2001 19:09 schreef MADG0BLIN het volgende:
maxtor schijf van 60 gb en 7200 toeren
Wil je eventjes je type vermelden zodat we kunnen zien of het toevallig niet de net gereleasde nieuwe schijf is?

20*350ZO45°