Toon posts:

TFT doen of niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nu goedkoop aan een 15" TFT schermpje komen. 799 gulden waarvan je 100 terug krijgt vanwege laag energieverbruik. Het is een fujitsu-siemens C384FA-M.
Ik denk erover om deze een te kopen, ik heb nu een 17" Flatscreen van CTX (pr711F).
Wie heeft er zo een en wie weet of dit een goede monitor is om spellen mee te spelen. Wat vinden jullie doen of niet doen?

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

Koop je die 'zwart' of niet?
Niet dat ik het erg vind ofzo, maar ben benieuwd want 799 gld is wel erg goedkoop!

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

voor spellen zou ik het niet doen, aangezien die goedkopere TFT beeldjes niet zo'n snelle verversing hebben van ut beeld.

De beeldkwaliteit bij spellen van een TFT ten opzichte van een gewone beeldbuis monitor is dus veel minder met spellen.

Voor gewoon gebruik (word, internetten, etc....) is het wel goed te doen :)

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 08:10

miekol

erm

Staat die niet bij de AH? Of is dat een ander? Zag laatst bij de AH een futsji TFT schermpie :P

Ennuh ik zou het denk ik niet doen je zit toch aan 1024x768 vast neem ik aan? Ik had al 1280x1024 op me 17" en nu 1600x1200 op me 19" :) Heb wel TFTtje op de mac en ja ze kijken wel lekker, maar 1024x768 he :(

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 19:04

Lordy79

Fundamentalist

als dualmonitor zou ik 't wel doen... :9

Maar hmm... moeilijk... ik denk dat ik het TOCH niet zou doen... kost toch weer veel $$$ en ik zou doorsparen voor een 17" TFT / wachten totdat 17" TFT betaalbaar is.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het is die van de AH. En nee ik koop m niet zwart, het is een demo model geweest.

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Als je veel games speelt zal ik het niet doen, maar als je hem heel graag wil hebben: een dualmonitor is geen schande :P
Pagina: 1