Toon posts:

midikast?+waterkoeling????? :9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:r ik had, een vraagje, en ik ben een newby op dit gebied, duzz het zal wle een domme, zijn,,,
maarja ik zie namelijk weinig mensen die hun waterkoeling zooi in een midi bouwen, en nu dacht ik duzz, kan dit wel, want ik moet echt ff dringend waterkoeling nemen ant mijn proc word wel ergug heet, duzzz. oja, kan je ni sympeler gewoon een peltier op je duwen en daar over heen je normale luchkoeler, ofzo, ik is dit echt een mega domme oplossing??? :r

!!!HELP!!!

Verwijderd

en peltier wordt te warm om fatsoenlijk te koelen met lucht, zover ik weet....

Verwijderd

waterkoeling kan zeker in een midi.
kijk maar naar koolance case:is midi met waterkoeling :)

Verwijderd

Topicstarter
thx, nu heb ik vast geen nachtmerrie's meer :) :) :)

Verwijderd

Het kan, maar je moet zelf kijken hoeveel plek je hebt in je kast. Er moet een RAD in kunnen+een (kleine) resevoir.

Verwijderd

Topicstarter
k dan thx

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 22:20

Tubby

or not to be

Waterkoeling in je miditower is te doen. Het is alleen niet zo makkelijk in een bigtower omdat je ook nog met je ruimte zit te kijken. Ik wilde 'm perse in een miditower, voor lans e.d. :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/220077/

Een resevoir is makkelijk, maar zeker niet verplicht.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 18:59 schreef BananeKoning het volgende:
en peltier wordt te warm om fatsoenlijk te koelen met lucht, zover ik weet....
ligt eraan welke koeler, mijn Athlon 700 Classic 72 watt pelt en Alpha koelblok met Delta HP fans trekt het gemakkelijk.

Verwijderd

Mag ik weten waar je die Alpha heatsink gekocht hebt?
En liefst ook nog voor welke prijs :)

Mijn Athlon Classic heeft het ook warm....

Verwijderd

hee Tubby, je heb je intake en outtake van je blok verwissled. oftewel de uitgang van je pomp moet op de intake (de middelste) aansluiting van je maze-2. |:(

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 11:47
alleen waarom je kotst is me niet duidelijk :?

• marco899
  • Laatst online: 11-05 18:53

marco899

Know's what he wants.

Ook mijn waterkoeling zit in een miditower, dus dit hoeft geen probleem te zijn.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 09:53 schreef Tubby het volgende:
Waterkoeling in je miditower is te doen. Het is alleen niet zo makkelijk in een bigtower omdat je ook nog met je ruimte zit te kijken. Ik wilde 'm perse in een miditower, voor lans e.d. :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/220077/

Een resevoir is makkelijk, maar zeker niet verplicht.
ik wil dit zelfde dus ook doen, dus kan je me meer uitleg geven ofzo over hoe je dit hebt gedaan, en trouwens wel waterblok heb jij?

Verwijderd

Wat voor proc heb je wil je oc-en en hoever. Dit zijn allemaal factoren die mee spelen. Als je b.v. een p3 500mhz hebt en wil oc-en is het mogenlijk een luchtgekoelde peltier te gebruiken. Met athlon 1400 mHz die naar zijn max geholpen moet worden is het een heel ander verhaal. Maar zoals je ziet past een setupje in een midi-tower. Het is alleen absoluut niet makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb btw dus, een duron 850, en is word gewwon t ewarm, ik heb echt een kut koeler erop

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 08:36
Op zondag 04 november 2001 12:40 schreef answer_man het volgende:
alleen waarom je kotst is me niet duidelijk :?
Misschien is ie misselijk :)

• Tubby
  • Laatst online: 16-05 22:20

Tubby

or not to be

Op zondag 04 november 2001 12:16 schreef Silenzer_nl het volgende:
hee Tubby, je heb je intake en outtake van je blok verwissled. oftewel de uitgang van je pomp moet op de intake (de middelste) aansluiting van je maze-2. |:(
Denk je dat dat iets uitmaakt |:( voor die paar graden die het water per rondgang opwarmt.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waterkoeling kan zels in een mini case :-p Peltier is te koelen met lucht maar enkel bij de oude Intel CPU's.... zo heb ik gehoord.

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 15:15 schreef Tubby het volgende:

[..]

Denk je dat dat iets uitmaakt |:( voor die paar graden die het water per rondgang opwarmt.
een paar graden is een paar graden, een tweaker probeert toch het uiterste uit z`n spullen te krijgen :?
Pagina: 1