vroeger had ik dit spelletje op mijn pc, maar ik ben hem kwijtgeraakt en zou hem zo graag weer eens spelen. (niet die snes versie, maar de pc versie) wie kan een arme jongen helpen?
Verwijderd
hmmm ja ik wil het ook HEEL graag hebben...
alleen dit is een warez request of niet?
of is het freeware (ik hoop dat het freeware is
)
alleen dit is een warez request of niet?
of is het freeware (ik hoop dat het freeware is
en niet te vergeten pinball dreams min of meer zelfde spel alleen 4 andere kasten.
Bones 'n' trones
Safari
en hoe heetten die andere ook alweer?
Bones 'n' trones
Safari
en hoe heetten die andere ook alweer?
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
ik vraag om nix, maar iets krijgen zou wel luk zijn natuurlijk, die ene kast met die demonen (stones en bones ofzo die rullerde echt vet, daarna die in het pretpar, dan die billion dollar show en dan die van de auto's vond ik dan
Verwijderd
Lol ja goed idee, je kan BTW ook gewoon een tijdje van die alcohol afblijven
Dat help geloof me...
ik wil wel eens kijken of ik nog wat heb ergens, maar dan horen jullie het wel. (maar iig NIET hier....)
Ik denk niet dat dit een warez link is:
http://www.freeoldies.com/P/index3.html
Daar staat hij dan hoef je alleen maar naar de goede downloadsite en kan het spel spelen.
(ik vond het ook een vet spel... ik heb het zoooooooo vaak gespeeld (ook op de amiga van een vriend (vooral de nightmare-kast)
NB. (voor de modders) All the games, also called abandonwares, were all removed from the business and abandoned by their respective authors. Dus ik neem aan dat dit legaal is.
http://www.freeoldies.com/P/index3.html
Daar staat hij dan hoef je alleen maar naar de goede downloadsite en kan het spel spelen.
(ik vond het ook een vet spel... ik heb het zoooooooo vaak gespeeld (ook op de amiga van een vriend (vooral de nightmare-kast)
NB. (voor de modders) All the games, also called abandonwares, were all removed from the business and abandoned by their respective authors. Dus ik neem aan dat dit legaal is.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Aannames, aannames, aannames.Op zaterdag 03 november 2001 20:59 schreef GeJe het volgende:
Je kunt beter even de faq lezen:
Maar, maar... Abandonware dan? Al die ouwe proggies en OSsen als Paint Shop Pro, Wolfenstein3D, DOS 4 en Windows 3.11 mag toch wel?
Nee. Een programma is pas vrij te kopieren als de fabrikant dat zelf expliciet aangeeft. Ondanks het feit dat bijvoorbeeld Microsoft geen support meer op Windows 3.11 geeft, is het geen software die zomaar verspreid mag worden. Dus linkjes naar dergelijke programmas mogen ook niet, tenzij de maker ervan zelf aangeeft dat het vrij verspreid mag worden. Dit gebeurt echter zo goed als nooit dus laat het wel even duidelijk 'merken' als je een legaal abandonwarez 'iets' hebt. Een argument als "het staat op de site waar ik het gevonden heb dat het mag" is dus NIET geldig.
Who is John Galt?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()