Electro-boer Zuid-holland voor CM/LCD

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tweaker,

Weet iemand in Zuid-holland near rotterdam ofzo
een goede electroboer (evt plus route zodat makkelijk te vinden) waar je electro-snuisterijen kan halen zoals led's,lcd's,behuizingen etc,en dan ook op voorraad,groot assortiment,goede service,redelijke prijzen?
Tevens een fm-modulator leverancier gezocht

Bedankt!

Warezhelp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 18:38

Tux

Uhmz...

Zwart Janstraat - Rotterdam
zit ergens een goeie zaak ben naam ff kwijt

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Dat zou i kook graag willen weten, en evt ook een goede verf winkel waar ze een groot ass. aan spuit verf hebben b.v. Motip ofzo...

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier nl in gehuchten buurt en zoek dus zaakje waar ze echte led's,lcd,echt hobby dingetjes hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.antratek.nl/ (Capella a/d ijsel) hebben vrij veel speeltjes ook microcontroller troep, robotjes, lcd's vfd's nadeel is allene dat ze geen winkel hebben (over ophalen doen ze volgens mij niet moeilijk) en dat het allemaal vrij prijzige speeltjes zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer,ik zoek een winkel,tis leuk als ik daar ns ff kan rondneuzen daz toch anders dan op een site toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Correct heeft toch alleen kant en klare electronica ? geen onderdelen/componenten ?
niet een een website :)
Zouden mischien zon fm-modulator hebben daar weet iemand dat? ( een kastje dat geluidssignaal van een bepaalde bron omzet naar een fm-signaal dat je op elke fm-zender kan luisteren,beperkte reikwijdte of via antennakabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:30

The_Duke

ho gek!

pak de gouden gids en zoek op hobby electro oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Op zaterdag 03 november 2001 18:18 schreef Warezhelp het volgende:
near rotterdam ofzo
Mag Rotterdam ook?

Display Rotterdam of ook Dil Electronica genoemd

Jan Ligthartstraat 61, 3083 AL Rotterdam
Tel.: 010 4854213 Fax: 010 4841150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede zaak of niet echt goede bediening ofzo?
is het aan te lopen vanaf zuidplein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

eeeuuuh ik woon zelf in Haarlem dus ik weet niet of het makkelijk te lopen is van zuidplein, maar Display is een hele groote landelijke Electronica zaak, plus Dil is ook zelf een groote zaak dus omdat ze allebei onder een dak zitten heb je kans dat je alles kan vinden (Dil werkt met Display samen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Stuut & de Bruin in Den Haag, die hebben alles!

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:33

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Op zaterdag 03 november 2001 20:36 schreef Reptile-X het volgende:

[..]

Display Rotterdam of ook Dil Electronica genoemd

Jan Ligthartstraat 61, 3083 AL Rotterdam
Tel.: 010 4854213 Fax: 010 4841150
Ok ff een paar tips ..

Die in de zwartjanstraat "van embden" NIET NAARTOE GAAAN !!
Ik ben in heel wat electrozaken geweest , maar deze vent is echt TE arrogant voor woorden staat ook een jongere knul in de zaak maar die ouwe knar ( eigenaar ) verneukt zijn eigen zaak behoorlijk.
Service heeftie nog nooit van gehoord en hij is nog behoorlijk duur ook.

Ik woon redelijk dicht bij de zwartjanstraat maar als ik iets nodig heb dan rij ik mooi ff naar zuid naar DIL , prijsbeleid aldaar is af en toe een beetje vaag maar ze kunnen je wel goed helpen , personeel is gewoon de standaard electronica nerd en da's wel zo handig.
Verders hebben ze daar een mooi assortiment met CFL's ( sommige mensen noemen het neon buisjes ) en die zijn lekker cheap en ze hebben er echt alle kleuren in.

Lang verhaal kort .. gewoon ff naar DIL ( zit vlakbij het zuidplein )

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar/hoe moet ik ongeveer lopen vanaf M-station zuidplein?
Hoe groot is zaak ongeveer? En kan je zelf in "vitrines" kijke ofzo of moet alles chter toonbank vandaan gehaald worden,dat vind ik niet zo "self-shopping"

Bedankt alvast!
WH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Laatst online: 13-09 18:38

Tux

Op zaterdag 03 november 2001 22:06 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Ok ff een paar tips ..

Die in de zwartjanstraat "van embden" NIET NAARTOE GAAAN !!
Ik ben in heel wat electrozaken geweest , maar deze vent is echt TE arrogant voor woorden staat ook een jongere knul in de zaak maar die ouwe knar ( eigenaar ) verneukt zijn eigen zaak behoorlijk.
Service heeftie nog nooit van gehoord en hij is nog behoorlijk duur ook.

Ik woon redelijk dicht bij de zwartjanstraat maar als ik iets nodig heb dan rij ik mooi ff naar zuid naar DIL , prijsbeleid aldaar is af en toe een beetje vaag maar ze kunnen je wel goed helpen , personeel is gewoon de standaard electronica nerd en da's wel zo handig.
Verders hebben ze daar een mooi assortiment met CFL's ( sommige mensen noemen het neon buisjes ) en die zijn lekker cheap en ze hebben er echt alle kleuren in.

Lang verhaal kort .. gewoon ff naar DIL ( zit vlakbij het zuidplein )
Van Embden sux wel ja... maar als ik iets nodig heb wel het dichtste bij. En mn oom kwam daar al als kind om onderdelen te halen om te solderen enzo :)
Maarja die vent is gek die daar werkt ja...

Voor computeronderdelen ga ik meestal de andere kant op naar Berschenhoek voor Informatique :)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:33

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Ach mij heeftie een keer belazerd dus ik rijd gewoon ver weg .. principe kwestie.
Verders ben ik ook een informatique fan trouwens ook redelijk dichtbij .. en je kan er gratis parkeren :)

even voor den topic starter ..
Ik ga nooit met de metro maar je moet in ieder geval richting het ziekenhuis lopen die richting is het dus.
Ff stratenboek ofzo erbij nemen .. of een route plannertje .. zijn ook altijd heel handig.
DIL is trouwens een grote zaak dus je kunt het een en ander achter den vitrines zien liggen .. maar tja tis en blijft een electro sjop dus de balie is en blijft belangrijk

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Display in rotterdam,inderdaad mooi winkel,goed assortiment,vriendelijke verkopers die de tijd voor je nemen.

Dank je!
Warezhelp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog paar CCFL balkjes erbij,zijn mooi dingtjes,valt mee erg mee,mooi helder licht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey ik ga wel vaak naar van embden die zijn toch niet zo slecht ??? heb ik tenminste nooit last van ... en die ccfl balkjes hebben ze daar ook in alle kleuren hoor ... daar kosten ze 35,- compleet ... wat kosten ze ergens anders dan ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op zaterdag 03 november 2001 22:35 schreef Warezhelp het volgende:
Waar/hoe moet ik ongeveer lopen vanaf M-station zuidplein?
Hoe groot is zaak ongeveer? En kan je zelf in "vitrines" kijke ofzo of moet alles chter toonbank vandaan gehaald worden,dat vind ik niet zo "self-shopping"

Bedankt alvast!
WH
Ik heb daar stage gelopen en ben dr altijd vanuit Zuidplein naartoe gelopen.. Je loopt door Zuidplein (k weet niet waar je naar binnen gaat, je hebt meerdere opties) en dan moet je naar een uitgang met een brug richting het ziekenhuis.. Die loop je af en dan moet je links van de trap af (je hebt geen keuze) ga dan rechts om onderaan de trap (om het ziekenhuis heen en dan langs de ingang van het ziekenhuis). Loop rechtdoor (lange straat, links en rechts van je een school).. en aan het einde linksaf, dat is dus de Jan Ligthart straat.. Ongeveer op de helfd tot 2/3 aan de linker kant zit DIL.. :z

Je komt binnen en hebt wat virines hier en daar, maar voor de rest kan je gewoon alles vragen, grote balie (toonbank) en groot assortiment..

Suc6 :)

System specs

Pagina: 1