Toon posts:

RMA code Maxtor HDD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Woensdag iz mijn Maxtor HDD zonder enige reden overleden...

Nou hep ik gehoord dat als je de HDD opstuurt naar maxtor dat je gewoon een niewe krijgt...

Maar dan hep je een RMA code nodig.... maar waar the fuck staat hij op die HDD man ????

Ik kan hem niet vinden... kan iemand mij helpen

het gaat om een MAXTOR 40GB ata100 5400 Diamondmax vl40
Model 34098h4

Greetzz HeLLFiRe

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
nee je moet die code aan vragen
via de website van maxtor

ergens staat iets van warranty

Verwijderd

Hoelang had je die HD?

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Is het een OEM dan krijgje er maar een jaartje garantie op :(

Kijk eens op de site van maxtor dan bij RMA kijken je nummer in voeren van je HD en dan kan je hem versturen

Verwijderd

Topicstarter
Iets meer details aub??

ksnap er nix van

ik had de hdd net 5 maanden...

Greetzz HeLLFiRe

Verwijderd

Garantievervaldatum staat trouwens op de hdd. linksonder staat een 4 cijferige code bijv. 0403 wat dan inhoud dat je garantie vervalt in de vierde maand van 2003

Verwijderd

oem of niet dat maakt niet uit hoor. je hebt gewoon fabrieksgarantie mits zij kunnen constateren dat jij hem niet expres gemold hebt. ik heb trouwens nooit een verschil gezien tussen oem en retail. die worden maar op 1 manier aangeboden door leveranciers.

het beste is om hem terug te geven aan de winkel waar je hem gekocht hebt. dat moet het snelste gaan normaal gesproken. als je hem niet in een winkel hebt gekocht maar bv particulier dan zou ik hem zelf opsturen op de wijze die hierboven al beschreven is.

Verwijderd

Topicstarter
nou jongens... hartstikke bedankt

het iz me gelukt (denk ik)

Ik hep nu een RMA nummer gekregen en en ik hep formulier uitgeprint... Opsturen maarrrrr

Nogmaals DANK

Greetzzz

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

->[OM]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1