Op donderdag 08 november 2001 17:52 schreef Foul_ol_Ron het volgende:
Ja, dit werkt inderdaad.
Ik had het echter opeens (dat de tweede monitor bij het gewone instellingen tabblad stond), toen ik toevallig mijn resolutie wou wijzigen, dit lukte mij eerst met geen mogelijkheid. Mischen moest ik de tweede monitor eerst in het advanced-twinview tabblad "force detecten" en dan opnieuw opstarten en vervolgens in het normale settings tab alles instellen?
In iedergeval hij doet het en bedankt voor de reacties.
Nou.. dit had ik nu dus net ook! En dit werkt natuurlijk wel ff 10x (of nog heel wat meer!) beter dan twinview (die je bureaublad instellingen maar niet wil onthouden) ! Op één of andere manier ziet XP je videokaart met 2 monitor-uitgangen nu als twee aparte videokaarten (ik heb de Gainward Geforce 2 MX-400 Golden Sample, 2x monitor + 1x tvout)..
Maar wat ik nu graag wil weten is hoe ik deze situatie kan reproduceren in de toekomst en (nog belangrijker) zou deze situatie ook mogelijk kunnen zijn met de 2x-monitor-kaarten zoals ATi Radeon 7500/8500 (

) en de Matrox Dualheads?? Is dit een driver kwestie of meer een XP kwestie?? (Ik gebruik DetonatorXP v21.83)..
In ieder geval een prettige verassing met mijn eerste kennismaking met XP (één van de meerdere aangename verassingen trouwens.. ClearType heerst! (na een tijdje

) )