Toon posts:

bezoekersaantallen van 300 naar 4000??

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam toevallig op een site waarna ik altijd benieuwd ben naar de bezoekersaantallen van zo`n site, maar wat ik hier zag vind ik nogal vreemd

Ik weet niet hoe hij dit geflikt heeft, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij binnen 2 dagen van een gemiddelde van 300 naar 4000 hits per dag gaat! Hoe krijg je zoiets voor elkaar, 4000 x refresh of zo??

check it
http://nl.viewstat.nedstatbasic.net/cgi-bin/viewstat?name=euro2000-main

::dener::

Verwijderd

het hoofd adres is www.euro2000voetbal.com dus messchien surfen mensen er gewoon heen, of het heeft ergens op een populaire link site gestaan want 4000x refresen doe je niet zomaar.

Verwijderd

Topicstarter
lijk me maar vreemd!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 00:22
Als je refresht komt er geen hit bij op Nedstat.
Waarschijnlijk heeft hij gewoon ergens in gestaan ofzo.

• dualspeed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 08:57
Wilde gok hoor, maar ik denk dat het te maken heeft met het feit dat er op de radio in het nieuws wat is gezegd over de populariteit van sites over het EK. Donderdag werd vertelt dat deze sites enorm veel hits hebben.

Gegroet

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

hehe ja precies.
Op Fok gingen we ineens van 5 bezoekers naar 12000 bezoekers op 1 dag. :)

Maarja.. dat kwam dus door de BB hype.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
en hij gaat nog verder.
prognose voor vandaag: ruim 14000

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
grrrr

• nikao
  • Laatst online: 10-02-2022
grrr?

Verwijderd

Topicstarter
Wilde gok hoor, maar ik denk dat het te maken heeft met het feit dat er op de radio in het nieuws wat is gezegd over de populariteit van sites over het EK. Donderdag werd vertelt dat deze sites enorm veel hits hebben.
Nou dit lijkt me maar vreemd, zelf heb ik ook een site gemaakt omtrent het ek, we zitten gemiddeld op zo`n 500 tot 1000 bezoekers per dag, maar ook ooit maar op 200!
Ook staat deze gast erg laag in de zoekmachines in tegenstelling tot bv http://www.casema.net/~marca / die echt overal in elke machine en link site bovenaan te vinden is En deze gast komt ook niet boven de 1000!
En zo ken ik nog wel een paar andere ek-sites die nooit ver boven de 1000 uitkomen, dus mij lijkt het allemaal wat sterk!
Kijk tijdens het ek vind ik het wel normaal zo`n hoog bezoekersaantal, maar nu???

volgens mij gebruikt hij gewoon een of andere robotje die voor de enorme hitsaantallen zorgt!

is natuurlijk wel leuk als je een sponser wilt hebben!!

::dener::

Verwijderd

Wat ik me afvraag is 'wie woont er in togo?'

• dualspeed
  • Laatst online: 07-05 08:57
Heeft dat misschien iets met de kwaliteit van de site te maken? Goede sites trekken over het algemeen meer bezoekers :)

Niet lullig bedoeld hoor, maar je bent wel erg zielig als je probeert met een robotje je stats omhoog te krijgen. Dan vind ik dat je beter wat lager kan staan.

• vanDaal
  • Laatst online: 16:29

vanDaal

-ismeereentje

hmmm.... dit soort dingen heb ik vaker gezien en volgens mij ligt dat aan Nedstat zelf. Laatst zat ik op een site van een vriend van mij, die net een webcam had geplaatst. Normaal kreeg die site ongeveer 1 a 2 bezoeken per dag en toen opeens één dag 1300 of zo en de dagen erna weer steeds 1 of 2. Daarna kwam er opeens weer een uitschieter naar 5000! Heel vaag, want dat konden neverdenooitniet 5000 identieke bezoekers zijn!
Ik heb het trouwens vaker meegemaakt dat ik 's nachts op een site zat en die een aantal keer refreshde. En toen ik later naarde Nedstat teller keek, stonden er ongeveer 10 bezoeken vanaf mijn adres. Dat was ook al zo vaag....

Dus volgens mij ligt het aan Nedstat

Maar aan de andere kant zie ik dat de trend van de vele bezoekers zich doorzet, dus misschien is het toch een enorme toename van bezoekers.

• Mastermind
  • Laatst online: 15-05 00:22
Ik weet het hoe hij zoveel hits krijgt. Hij staat in de Computer Idee van anderhalve week geleden. Die heeft ruim 300.000 leden.
Mijn site stond er ook in bij de brieven, maar die heeft maar 3000 hits geleverd :'(

Verwijderd

Simpel voor het aantal hits! open gewoon een site met alleen het script! van netstat laat de pagina in een frame lopen en laat hem om de 30 seconde refresche voor iedere 30 seconde krijg je 1 hit!

heb het zelf getest en het werkt dus die teller is niet betrouwbaar

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:35

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

... Dat was een oud topic dat je omhoogschopte. :D

Maar aan de andere kant, wat heeft het voor zin om je hits zo hoog op te laten lopen? Wat je wilt bereiken met een teller is toch gewoon hoeveel mensen er bezocht hadden? Als je er zo graag mee wou gaan patsen, zijn er zat andere tellertjes waarmee je de startwaarde al hoog kan laten zetten, wat me simpeler lijkt dan een script te laten draaien voor nogal lang (wat 2 dagen non-stop zou zijn geweest).

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• crisp
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

LAPD: cool down en schop geen oude topics please...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.