Toon posts:

Internet sharing op LAN thuis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel verschillende proxy servers en andere internet-sharing progs uitgeprobeerd (Sygate Home Network, AnalogX enz.) maar er was geen bij die alle mogelijke protocollen ondersteunde.:(
Tot nu toe is Sygate (die ik op dit moment ook nog gebruik) de beste met ondersteuning voor FTP, allerlei chat-clients en een aantal online games, een aantal omdat veel online games toch niet werken. :'(
Nu ben ik al een hele tijd op zoek naar een prog die makkelijk te configureren is en waarmee online gamen, FTP enz. nog wel mogelijk is. Het liefst niet zo buggy als Sygate... Wie kan me vertellen welke prog is eht beste kan gebruiken en waar ik het kan downloaden? Bij voorbaat dank voor je hulp...

Verwijderd

Topicstarter
excuses voor de vele typfouten....

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Volgens mij hoort dit thuis in NT

• buum
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 15:17

buum

Wie? Ik?

Tsja...

Het beantwoord waarschijnlijk niet geheel aan je vraag, maar een oud pc'tje (stof er af en voila) met twee netwerkkaartjes, linux en iptables voldoet over het algemeen nog het beste. Niets gekloot met instellingen voor chat, gewoon statefull filtering. Bijkomend voordeel: enkel die pc hoeft aan te staan, niet je *Jees-ik-slurp-energie-met-al-mijn-gadgets-inside-bak*.

Ik denk overigens dat het helpt als je ff in een post zet wat voor functionaliteiten je zoekt.

Ik heb gisteren geprobeerd appels met peren te vergelijken... EN DAT GING HEEL GOED!!!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 10:40
ik gebruik nu MS ICS (standaard in windows) en daar kan ik alles mee, behalve met msn bestanden verturen, dat niet

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Topicstarter
Je merkt dat ik hier een echte newbie ben, close de topic maar mod(s), dan post ik 'm wel opnieuw maar dan waar hij hoort.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 03 november 2001 17:13 schreef liquidlizard het volgende:
Je merkt dat ik hier een echte newbie ben, close de topic maar mod(s), dan post ik 'm wel opnieuw maar dan waar hij hoort.
Modjes kunnen topics verplaatsen :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zaterdag 03 november 2001 17:11 schreef mgbruin het volgende:

[knip]
een oud pc'tje (stof er af en voila) met twee netwerkkaartjes, linux en iptables voldoet over het algemeen nog het beste.

[knip]
Dit is ook een ideale oplossing als je bijvoorbeeld de buren op jouw lan wilt aansluitn. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 17:13 schreef liquidlizard het volgende:
Neeeeeeeeeeee!!!, hij wordt someteen verplaatst :+

Hey Welkom op GoT trouwens!, hoop dat je vaker hier komt :)

Verwijderd

Topicstarter
OK, zo gaat het dus bij GoT, bij het (onprofessionelere) Power Unlimited forum worden topics alleen maar geclosed en verwijderd :) Ik zal al jullie raad en ideeen voorleggen aan de systeembeheerder ;)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik denk dat jij Winroute Pro wil hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig heb ik die vanmiddag gedownload maar hij vroeg om een Admin wachtwoord :? wat ik dus niet wist...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 17:21 schreef liquidlizard het volgende:
Toevallig heb ik die vanmiddag gedownload maar hij vroeg om een Admin wachtwoord :? wat ik dus niet wist...
Gewoon leeglaten :D

Dat staat allemaal in de readme ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
:D ik ga het meteen proberen

Verwijderd

Ik deel mijn LAN met mijn buren gewoon met een 5 poort's hub en wat kabeltjes, gaat over het algemeen iets sneller

Verwijderd

Topicstarter
Ons netwerk bestaat ook uit een 5 poorts hub, een server en 2 andere PC's, als het netwerk nu ook nog goed zou werken zou het helemaal geweldig zijn....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb WinRoute Pro nu aan de praat en ik heb de proxy en mail server uitgeschakeld en alleen DHCP aan, is dit voldoende?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->NT

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10

Floor-is

5.2

euh foutje? :P

Bericht hierboven