Juist
Ja zo ken je ze weggooien ja.
Maar wrm zou je dat doen?
Maar wrm zou je dat doen?
Ja (mits ze uninstallable zijn, maar dat kun je zien bij het installeren van een losse hotfix).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Je kan een conflict krijgen met andere S/W bijvoorbeeld? (de reden waarom ik tot een maand geleden geen SP2 voor 2k kon gebruiken).Maar wrm zou je dat doen?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik wil ze niet verwijderen, maar dat je ze niet meer in de lijst ziet staan. Ik heb een keer zitten klooien met een bestandje (zelfde om MSN in de lijst te krijgen), en sindsdien staan de hotfixes er in.
Juist
Ik schop dit topic even, omdat ik met dezelfde vraag zit.
Ik wil ook graag alle Hotfixes uit de software-lijst halen om deze een beetje schoon te houden. Het enige wat tot nu toe een mogelijkheid is is volgens mij een scriptje die ze er elke keer bij het opstarten uit haalt. Maar dat vind ik niet zo'n goede mogelijkheid.
Is er niet een setting in Windows waarmee het mogelijk is of zal het toch scripten worden?
Ik wil ook graag alle Hotfixes uit de software-lijst halen om deze een beetje schoon te houden. Het enige wat tot nu toe een mogelijkheid is is volgens mij een scriptje die ze er elke keer bij het opstarten uit haalt. Maar dat vind ik niet zo'n goede mogelijkheid.
Is er niet een setting in Windows waarmee het mogelijk is of zal het toch scripten worden?
Op www.xteq.com staat het leuke tweaktooltje x-setup. Daarmee kan het.
^ Wat hij zegt.
Dat ben ik nog vergeten te melden:
Het gaat hier om een volledig geautomatiseerd Windows 2000/2003/XP domein en het moet dus helemaal automatisch gaan. Ik moet geen enkele handeling hoeven te verrichten.
Het gaat hier om een volledig geautomatiseerd Windows 2000/2003/XP domein en het moet dus helemaal automatisch gaan. Ik moet geen enkele handeling hoeven te verrichten.
Paar registry keys verwijderen, klaar!
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
in regedit naar hkeylkm>software>microsoft>windows>currentversion>uninstall en daar moet je even zoeken naar de juiste key's (meestal iets van KB824105) dellen
Pagina: 1