Toon posts:

Compaq Armada 1750 lappie Power Management?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een enorm probleem met deze laptop. Hij is nl geinstalleerd via een restore cd van compaq...maar nu heb ik in windows de schermbeveiliging (na bijv. 15min.) uitgeschakeld, maar toch blijft hij (onregelmatig) in de stand-by schieten.
Het ergste is, dat als ik uit standby terugkom, de muisaanwijzer verdwenen is...ik krijg hem dus ook niet meer terug!!! Dan moet ik booten enzo..dat is vervelend ;-)

Daarnaast kan ik dus niet in het bios komen (misschien dat de Powermanagement daar nog aanstaat) en kan nu niet normaal laptoppen...

Iemand enig idee? Bekend probleem?

Alvast bedankt!

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
op mijn werk hebben ze die dingetje ook nog wel eens staan..en ik herinner me vaag dat je iets in de bios moest uitschakelen mbt powermanagement maar daar heb je nie veel aan aangezien je niet in de bios kunt komen..ik zou zeggen..kijk eens bij compaq op de site. Misschien kunnen ze je verder helpen.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je zegt...dat is inderdaad het probleem...maar dan nog: hoe kan het dat de muisaanwijzer weg is als hij terug komt uit standby? Ik heb een touchpad..zou er iets kapot zijn ofzo?

Ik hoop dat er nog wat mensen kunnen/willen reageren!

• dumb_8
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 16:35
Ik had precies dezelfde laptop en had ook precies hetzelfde probleem. Heb ik de bios wat instellingen veranderd en had em op een gegeven moment wel zover dat ie minder snel het scherm uitzette, maar heb het nooit helemaal kwijt geraakt. Heb het ding weer verkocht, dus heb nou het probleem niet meer :)

i386SX/16MHz, Trident 9400 1MB Vesa Local Bus, 4MB fpage, 40 MB hdd, Soundblaster 2.0

Verwijderd

Dat mouse pointertje is een bekende bug na resume, een driver update wil nog wel eens helpen daar de restore cd's niet echt up to date blijven.

RGZ

MASH

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 08:38

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Bij alle Compaq's van minder dan 3 jaar oud,
kan je in de cmos setup komen door de F10 toets
in te drukken bij het opstarten,
tussen de memory test en het opstarten van het besturingssysteem.
En anders kan je proberen bij Compaq.nl een softpack te downloaden SPXXXXX.exe met de setup software.
Hierbij is het het handigste om te zoeken met je serienummer code.
Dit zijn de vier letters/cijfers in je serienummer, vanaf positie 5.

Veel succes.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Pagina: 1