Toon posts:

Kan niet gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje, ik kan sommige games niet draaien. |:(
Ik heb een TB1400 met een gForce3 en WindhoosXP erop en ik heb alleen maar gekut met spelletjes.

-Need for Speed 5 blijft hangen bij het opstartscherm
-Tony Hawk Pro Skater 2 wil geeneens opstarten (ik krijg dan: The application failed to initialize properly (0x0000005))
-Max Payne kapt er mee als ik naar het volgende level ga. Hij sluit gewoon af in dan zit ik weer in windhoos.

Iemand een idee waar dit aan ligt? Ik heb detonator 21.83 geinstalleerd en natuurlijk ook DirectX 8.0

Verwijderd

Verschillende Tweak-XP guides al doorgelopen? Schijnt dat XP meer tweaken nodig heeft dan win2k!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

watvoor mobo heb je?
als je een via mobo hebt moet je es de 4in1 drivers installeren

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI K7 Master

Verwijderd

gooi er ook gewoon windows 98 op voor games :) dan werkt alles perfect

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ja maak een dualboot !

Daarom wacht ik ff 6 maanden voordat ik XP koop. Sommige games en Hardware doen moelijk. :)

dikzak

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 20:38
zoals al in bijna iedere andere topic over XP en games staat. hebbie de compatibility mode al geprobeerd??

Bier, Whiskey en Metal!!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
Nou ik draai nou al iets van een maandje of anderhalf windhoosXP, maar ik ben er best tevreden mee hoor wat betreft games

Quake3, Unreal Tournament, Max Payne doen het allemaal
overigens moet je voor Max Payne effe een update downloaden van de site dan werkt het vlekkeloos onder XP ;)

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 16:03 schreef frenkpie het volgende:
watvoor mobo heb je?
als je een via mobo hebt moet je es de 4in1 drivers installeren
Via 4-in-1 driver zijn in Windows XP standaard al geinstalleerd. Je kunt natuurlijk wel de laatste versie proberen ook al heeft dit vaak geen nut.
Op zaterdag 03 november 2001 15:48 schreef superevert het volgende:
-Need for Speed 5 blijft hangen bij het opstartscherm
De oplossing voor NFS5 is door de gimme.dll te verwijderen alleen heb je dan geen multiplayer opties meer. Wat ook een oplossing kan zijn voor NFS5 is door de swap file op 128MB minimun te zetten en 256MB maximum.
Pagina: 1