Toon posts:

Computer valt steeds compleet uit..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in 3dmark2000 zit, maar ook gewoon in wordpad bijvoorbeeld, hij wordt ook duidelijk niet te warm (maximaal 45 graden ofzo)
Zou het aan de voeding liggen :?
Zie sig voor specs..

Verwijderd

Ik wilde net ook een nieuwe topic aanmaken, maar mijn probleem is, na 20 minuten reboot mijn systeem steeds. Ik gebruik win2k en dit probleem had ik nooit ! Er is qua hardware niks bijgekomen, alleen qua software heb ik avp platinum geinstalleerd.
En als ik erbij sta, of zit, reboot hij niet (zelfs mijn screensaver gaat aan na 15 minuten. Als ik wegben bij mijn pc dan reboot hij wel ?
Ik snap er niets meer van. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Verder geen tips?

Verwijderd

Heb je al geprobeert alles terug te klokken. Proc, geheugen, videokaart etc. Als hij niet meer vastloopt heb je een van die drie dingen te ver overgeklokt.

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 15:45 schreef Loeki het volgende:
Ik wilde net ook een nieuwe topic aanmaken, maar mijn probleem is, na 20 minuten reboot mijn systeem steeds. Ik gebruik win2k en dit probleem had ik nooit ! Er is qua hardware niks bijgekomen, alleen qua software heb ik avp platinum geinstalleerd.
En als ik erbij sta, of zit, reboot hij niet (zelfs mijn screensaver gaat aan na 15 minuten. Als ik wegben bij mijn pc dan reboot hij wel ?
Ik snap er niets meer van. :'(
hehe, net ook nog topic over Vastloper na 11 minuten :)

Verwijderd

dan is het een eng virus >:) het reboot-virus

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:13
Hmm 512Mb@152mhz cl233

klok je geheugen eens terug of zet er eens ff ander geheugen in om te proberen, heb dit regelmatig meegemaakt en 't lag erg vaak aan 't geheugen

Verwijderd

Meest voor de hand liggend zou de voeding zijn (mogelijk dat je PC de voeding nu wat zwaarder belast waardoor een wat goedkopere voeding de geest geeft).

Andere mogelijkheid zou een driver kunnen zijn. Ik weet zelf uit ervaring dat de meeste detonator drivers 21.88 of zo bij mij zorgt voor een vastloper na ongeveer een paar minuten en dan na de vastloper een spontane reset (onder Windows XP prof.) Na de standaard drivers geladen te hebben was dit probleem weer weg. Nieuwste drivers 22.50 werken trouwens perfect.

suc6

Verwijderd

Ik ben er net achter gekomen wat het probleem bij mij was. AVP Platinum zorgde ervoor dat mijn computer steeds reboot. Na het verwijderen van de software doet hij het nou weer perfect.

Verwijderd

idd, sickbastard je kunt het beste ff alles trug klokke en kijken of het dan over is...
Pagina: 1