Toon posts:

Vacatures

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had net een idee om voor GoT nog wat meer inkomsten te regelen.
Het is vast wel mogelijk om bijv ism Monsterboard oid een GoT-theme compatible vacature module te maken.

Zodat je bijv een soort sticky topic krijgt met daarin dus de vacatures [toegespitst op het forum].

Ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inkomsten? Wat schiet GoT ermee op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm... dat is nog maar 5x voorgesteld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 15:30 schreef Paz het volgende:
euhm... dat is nog maar 5x voorgesteld :X
n goed id dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 15:27 schreef Cheatah het volgende:
Inkomsten? Wat schiet GoT ermee op?
Tsja wat heb je nou aan meer geld :7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:45

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Het is een goed idee, en naar ik denk zullen floris en daniel en femme het ook ongetwijfeld overwegen :) (als ze dat nog niet deden ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja lekker is dat :)
kan je volgende baas dus ff al je posts na lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10-2022
Ik ga er vanuit dat er dan wel een goede uitleg van het (privacy) beleid komt. Op GoT zitten veel jongelui die erg interessant kunnen zijn voor veel bedrijven.

Ik heb geen zin in enkele ICQ, e-mail of wat dan ook van diverse bedrijven zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.

Uiteraard zal dit niet snel gebeuren, maar het aantrekken van commerciele vacature toestanden naar GoT moet wel goed overwogen gebeuren.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 17:03 schreef mbravenboer het volgende:
Ik ga er vanuit dat er dan wel een goede uitleg van het (privacy) beleid komt. Op GoT zitten veel jongelui die erg interessant kunnen zijn voor veel bedrijven.

Ik heb geen zin in enkele ICQ, e-mail of wat dan ook van diverse bedrijven zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.

Uiteraard zal dit niet snel gebeuren, maar het aantrekken van commerciele vacature toestanden naar GoT moet wel goed overwogen gebeuren.
GoT? Ik denk dat het meer iets is voor T.net dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
T.net óók, maar GoT zeker... Lijkt mij igg beter, want ik kom maar weinig op T.net, en ik denk niet dat ik de enige ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 04 november 2001 11:19 schreef ELANAZ het volgende:
T.net óók, maar GoT zeker... Lijkt mij igg beter, want ik kom maar weinig op T.net, en ik denk niet dat ik de enige ben...
Op zaterdag 03 november 2001 17:06 schreef Cheatah het volgende:
GoT? Ik denk dat het meer iets is voor T.net dan
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar T.net en GoT horen bij elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik denk dat het beter bij GOT kan bij bijvoorbeeld Webdesign, Scripting, Network troubleshooting e.d. maar dan wel een apart stukje.

Komen nu genoeg posts altijd met, ik zoek een blah blah blah bel me. Kan allemaal dan daarheen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
  • Laatst online: 07-10-2022
Het is ook wel goed om in de gaten te houden dat er in principe twee soorten bezoekers zijn: mensen die vragen stellen en mensen die geen vragen stellen.

De eerste groep zijn meestal beginners of mensen die het onderwerp niet direct als beroep, studie of hobby hebben.

De tweede groep zijn mensen die het betreffende onderwerp vaak wel als beroep, studie of serieuze hobby hebben. Ze zitten vaak voor hun eigen plezier op GoT en vinden het leuk om andere mensen te helpen. Zij verzorgen op deze manier in feite alleen maar content voor GoT. Zonder deze groep mensen zou GoT helemaal niets zijn.

Als je (ik heb het nu vooral over GoT) een systeem gaat invoeren om (meer) geld te verdienen, moet je goed uitkijken op welke manier je dit gaat aanpakken. Er is best wel een kans dat de mensen die content verzorgen maar weinig zin hebben om voor hun zeer positieve bijdrage ook nog te gaan betalen. Wellicht hebben ze zelfs het gevoel dat ze eigenlijk betaald zouden moeten worden ;) . Zeker als ze zien dat het forum waarvoor zij moeten gaan betalen omdat het te groot wordt voor een groot deel gevuld wordt door de HK, kan dit weleens het verlies van kennis betekenen.

Ook een vacature-oplossing is eigenlijk vooral gericht op deze groep mensen. Zij zijn in feite de groep waar bedrijven in geinteresseerd zullen zijn.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Pagina: 1