Metal Gear Solid erug vaag doen

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ik heb net de hele versie van MGS voor de PC, maar nu is het geval dat ik 'm helemaal niet opgestart krijg.
Als ik opstart krijg ik een zwart scherm, als ik dan esc indruk krijg ik wel het optiemenu te zien. Ik verander dan de resolutie en start opnieuw op. Maar dan zegt ie weer dat de boel is gecrashed en in software-mode start, maar zelfs dan doet ie het niet goed.

In windows ME doet ie zo, in Win2000 doet ie het in software-mode wel goed. Ik heb nu een Voodoo5, maar daarvoor had ik tijdelijk even een Gf2MX, waarmee het spel wel goed in W2K werkte (en in die tijd ff de VR-missies heb uitgespeeld), maar toen werkte het ook niet in ME.

Wat ik nou zo vaag vind ik is dat ik daarvoor de demoversie van het spel zonder ook maar een enkel probleem kon spelen (met beide videokaarten en beide OS'es).

www.nintendocasemods.com

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Kijk eerst of allen van die GF2 uit je systeempje is gesloopt. Dan de Voodoo 5 drivers installeren (de oficiele, als je bijv. een creative-kaart hebt, ga dan eerst even bij de creative-site kijken.) Zoiets had ik ook bij NFS4 met mijn voodoo banshee

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
ik heb ook MGS en in win 2k doet hij het prima. ik heb een geforce 2, misschien ligt het daaraan. anders zou ik het niet weten.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:48

Wildfire

Joy to the world!

Die "crashed" error heb ik ook last van. Ik zet alle instellingen goed, start het opnieuw op en dan pleurt 'ie alles terug naar software-modus omdat 'ie gecrashed zou zijn...

Niet dus... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe