The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
volgens mij kan je een veld toevoegen met autonummer en unique
edit:
Nog nooit geprobeerd
Nog nooit geprobeerd
Programmer - an organism that turns coffee into software.
PHPMyAdmin weigert mn records te editten.
MySQL front weigert ze te editten

Een zelfgemaakt loopje om een id toe te voegen Maximum execution time execeeded

is er niet iets als naam.id oid
MySQL front weigert ze te editten
Een zelfgemaakt loopje om een id toe te voegen Maximum execution time execeeded
is er niet iets als naam.id oid
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
je kunt niet gewoon een veld in mysql adden en dat dan laten auto_incrementen en je eerste veldje dan effe 1 ofzo noemen?
Nee volgens mij kan je geen auto_increment column toevoegen nadat je de tabel al hebt gemaakt.Op zaterdag 03 november 2001 15:18 schreef RubZie het volgende:
je kunt niet gewoon een veld in mysql adden en dat dan laten auto_incrementen en je eerste veldje dan effe 1 ofzo noemen?
Heb het zelf ook geprobeerd met alter table.
correct me if im wrong.
Verwijderd
ummmm had ik ook..... zo opgelost:Op zaterdag 03 november 2001 15:45 schreef WasBak het volgende:
[..]
Nee volgens mij kan je geen auto_increment column toevoegen nadat je de tabel al hebt gemaakt.
Heb het zelf ook geprobeerd met alter table.
correct me if im wrong.
* Met phpmyadmin een dump gemaakt van al mijn records.
* De tabel leeg gemaakt
* Kolom met auto_increment toegevoegd
* Met phpmyadmin weer die records in een keer terug gooien
klaar
Verwijderd
nieuwe tabel maken met auto_increment pk ID en dan met een PHP scriptje één voor één je oude tabel selecten en in de nieuwe inserten en na elke 1000 RECORDS het PHP-script opnieuw aanroepen en verder gaan?
Toevallig na 30 seconden.Op zaterdag 03 november 2001 15:11 schreef paus_j_p2 het volgende:
Een zelfgemaakt loopje om een id toe te voegen Maximum execution time execeeded![]()
Laat er nou ook een functie in PHP zitten zodat je die tijdseenheid kan veranderen.
set_time_limit()
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Pagina: 1