Verwijderd

Topicstarter
ik wil een Mp3 cd speler kopen, maar nou zit ik met een probleem. Welke.. de 20 gulden verschil boeit me niet.. Maar nou vraag ik me af welke moet ik kopen

iRiver 2 - led op remote, cool!
Riovolt 250 - zwart :9, 1800maH its. 1600mAH meegeleverd. Draagtas iRitver 2 schijnt te sucken en 250 schijnt te rulen

Wie informeert me ff over bijv. het feit dat er bij riovolt 250 betere oordopjes worden meegeleverd (in-ear EN koptelefoon) en over de draagtas? ff meningen van mensen.. En de mogelijheden om los een led op de riovolt 250 te kopen.. Want ik denk dat ik OF een iRiver 2 koop met een losse draagtas/oordopjes of een riovolt 250 met losse led :)

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

miekol

erm

Op zaterdag 03 november 2001 14:52 schreef DKtje het volgende:
ik wil een Mp3 cd speler kopen, maar nou zit ik met een probleem. Welke.. de 20 gulden verschil boeit me niet.. Maar nou vraag ik me af welke moet ik kopen

iRiver 2 - led op remote, cool!
Riovolt 250 - zwart :9, 1800maH its. 1600mAH meegeleverd. Draagtas iRitver 2 schijnt te sucken en 250 schijnt te rulen

Wie informeert me ff over bijv. het feit dat er bij riovolt 250 betere oordopjes worden meegeleverd (in-ear EN koptelefoon) en over de draagtas? ff meningen van mensen.. En de mogelijheden om los een led op de riovolt 250 te kopen.. Want ik denk dat ik OF een iRiver 2 koop met een losse draagtas/oordopjes of een riovolt 250 met losse led :)
Ik zou alleen al voor de LED op de remote voor de iRiver 2 gaan (heb er zelf 1 >:)) maar moet je je voorstellen dat je rio in je tas of binnenzak zit ofzo (misschien ook nog wel in draagtasje) en je wilt dan even een specifiek nummer/abum opzetten, nou veel plezier met zoeken zonder lcd op een cd met gauw 100 nummers :) Verder kan je ook met de remote van de iriver2 ALLES instellen net zoals je met je kun als je op het apparaatje zelf werkt. Het enige wat niet kan met de remote (volgens mij) is een radiostaton als preset instellen :(

De draagtas van de rio weet ik niet hoe hij er uitziet, maar de iriver2 tas vind ik zelf nie zo mooi nee maaaaar die zit toch altijd in je zak ofzo (gebruik em zelf niet meer, past niet in me binnenzak :)) maar (weet niet of de rio tas het ook heb) hij heb wel een vakje voor batterijen etc. en je kan er 5 cd's in opbergen.

Verder heb ik een keer in een review gelezen dat de oordoppen van de iriver beter zijn en die van de rio om te :'( zo slecht. Ennuh ik doe zo een 10 uur met de bijgeleverde iriver 2 batterijen nie slecht toch?

Verwijderd

Topicstarter
lol ik kijk net en nu is zo plots de iRiver 2 op www.mp3spelers.nl naar 500 piek gedaalt nou weet ik het wel met 80 piek verschil.. :P

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Op zaterdag 03 november 2001 15:07 schreef DKtje het volgende:
lol ik kijk net en nu is zo plots de iRiver 2 op www.mp3spelers.nl naar 500 piek gedaalt nou weet ik het wel met 80 piek verschil.. :P
IRIVER2 !! die remote is zwaar cool :)

* Vrieskist heeft jammergenoeg geen mp3 speler :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 15:26 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

IRIVER2 !! die remote is zwaar cool :)

* Vrieskist heeft jammergenoeg geen mp3 speler :(
voor die 80 piek koop ik wel een phatte koptelefoon.. ik haat oordopjes

• Vrieskist
  • Laatst online: 05-02 16:22
Op zaterdag 03 november 2001 16:29 schreef DKtje het volgende:

[..]

voor die 80 piek koop ik wel een phatte koptelefoon.. ik haat oordopjes
ik ook oordoppies doen zeer aan je oren oplaatst...

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

miekol

erm

Ja en de iriver2 oordoppen waren te groot voor me oren heheheh maar ben er nu wel aan gewend :) (ja heb net 600 piek aan zo een speler uitgegeven kan nie nog koptelefoon ook betalen hoor :P).

Zal wel groteren oren hebben ondertussen :D

• RealBase
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 20:22

RealBase

Just laughin'

hmz, nog even een 17 dagen :Z en dan issie er als het goed is..., en de sint komt ook nog aan deze week geloof ik toch?

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

• Quazie
  • Laatst online: 07-03 13:16
Op zaterdag 03 november 2001 14:58 schreef miekol het volgende:

Het enige wat niet kan met de remote (volgens mij) is een radiostaton als preset instellen :(
Dan mag jij het boekie wel ff beter doorlezen :) Het kan zeker wel. Vraag me niet precies hoe, maar je moet geloof ik op de speler de navigatie knop ingedrukt houden. Ik heb het gister gedaan iig :)

Mijn PC'tje

Verwijderd

Dan kan komen doordat er 1 knop op de ab in is te stellen voor 3 verschillende acties. Dit moet je in het menu instellen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf zit ik er wel over te denken om die iriver2 te nemen, maar damn 540,- voor zo'n ding is niet niks :(

39

• RealBase

RealBase

Just laughin'

maar damn 540,- voor zo'n ding is niet niks
nee das waar, maar dan heb je ook wat!

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:45

Smarron

The bend

Waar is die Iriver 2 behalve bij mp3cdspeler.nl te bestellen dan? Ik zie hem alleen daar, maar voor 549,-

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 18:51 schreef Smarron het volgende:
Waar is die Iriver 2 behalve bij mp3cdspeler.nl te bestellen dan? Ik zie hem alleen daar, maar voor 549,-
In korea bij http://www.mpwiz.com of in engeland bij http://www.greycommerce.com :P

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:45

Smarron

The bend

Op maandag 26 november 2001 20:00 schreef InfraC het volgende:

In korea bij http://www.mpwiz.com of in engeland bij http://www.greycommerce.com :P
Nevermind, zojuist besteld! :9

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Misschien wachten totdat de IMP350 uit is?

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:39

-Stef-

Slainthe!

Ik ben blij dat ik nu de iMP 250 heb. Die is toch even mooier dan de 350. Smaken verschillen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Jep, de Iriver 350 is volledig afhankelijk van de remote, dus als die kaduik is, heb je er niet zo veel meer aan.

BTW Wat is dat met die nederlanders op het mp3.com forum Stef?

• RealBase

RealBase

Just laughin'

ja, maar dat dunne zal wel relaxed zijn denkik... maargoed...

[ow ja voor degene die het (nog) niet weten, chk ook even www.mp3infopoint.com/forum , daar wordt nogal wat over de iriver gelult (scheelt mij weer wat heen en weer gezap)]

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op maandag 26 november 2001 20:37 schreef InfraC het volgende:
BTW Wat is dat met die nederlanders op het mp3.com forum Stef?
Je bedoeld ons aantal? iRiver zal trots op ons zijn. Misschien hebben ze daar wel iets voor over. :)

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 21:28 schreef RealBase het volgende:

[ow ja voor degene die het (nog) niet weten, chk ook even www.mp3infopoint.com/forum , daar wordt nogal wat over de iriver gelult (scheelt mij weer wat heen en weer gezap)]
En op http://msg.mp3.com/hardware/listnews/?category_id=10004 wordt veel geluld over deze en andere spelers (engels) (8>

• RealBase

RealBase

Just laughin'

ja dat engels ja, das weer zo ruk

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 18:31 schreef RealBase het volgende:
ja dat engels ja, das weer zo ruk
Maar aan jouw ondertitel en sig te zien kan jij best wel wat engels >:)

• RealBase

RealBase

Just laughin'

Genoeg om mn riviertje te kunnen begrijpen denkik

Verwijderd

ik heb ook iriver 2 met de software versie 1.02
Ik vind alleen de formaat wat aan de grote kant maar jah Rio Volt 250 schijnt net zo groot te zijn en dan ook nog eens in zwart.
LCD is super handig..
Ik zou wel upgrade naar versie 1.02 om 1,01 heeft vrij weinig functies
en 1.02 heeft zelfs games :)

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Nou nou, wat een games. Je sloopt er alleen maar je AB mee. :) Grootste voordeel van 1.02 vind ik is dat de inleestijd van de CDR(W) er mee wordt gereduceerd tot 1/3.

Pagina: 1