Toon posts:

ASUS 7100 TV out + TV out doet het niet onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASUS 7100 GeForce 2 MX videokaart. Inmiddels heb ik windows xp geinstalleerd. Als driver heb ik bij NVIDIA de driver WinXp_21.83 gedownload en geinstalleerd.

Ik heb mijn TV aansgesloten op de TV out van de video kaart (SVHS - TussenScard - TV). Maar hij geeft geen signaal op de TV.

Wel zie ik bij de instellingen van het beeldscherm de mogelijkheid TwinView (hier staat de mogelijkheid TV). Hier zou ik mijn TV moeten kunnen aansturen. Maar wat ik ook probeer b.v. Kloon, Pal B of Pal G, Automatische selectie het lukt mij niet.

Kan iemand mij precies aangeven welke instellingen ik moet aanbrengen. Daarna kan ik kijken of mijn TV op het juiste kanaal staat, want nu moet ik bij ieder probeersel alle kanalen aflopen.

Overigens onder Windows ME is het mij wel gelukt, maar zoals je begrijpt zou ik graag hebben dat het onder Windows XP ook gaat.

Verwijderd

een tv-proggie installeren :?

Verwijderd

Kan je hem niet zonder die tussenScard aansluiten, bij mij doet het namelijk wel goed. Zelfs mijn TV-IN werkt nu goed onder XP :9~

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 20:05 schreef pentium het volgende:
een tv-proggie installeren :?
Waar heb jij het over :?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:24
Doe eens "beeldschermen detecteren" in je twinview-tab...

Verwijderd

Ik heb dezelfde videokaart als jij en bij mij staat die op Pal-B en op Samengestelde video uit.... Ik draai win2k, heb ook al winXP gehad, maar daar gaf die ook geen problemen. En heb je niet gewoon een knopje voor videokanaal? Dan hoef je ook niet zo te zoeken

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:24
Ah, na nog een keer lezen begrijp ik het:

Van tv-out naar verloopSCART naar TV

Dan moet je op je tv even je AV-knopje gebruiken.
Of vanaf zender#1 (nederland 1, neem ik aan) even 1 of 2 keer naar beneden zappen...

En eventueel:
Doe eens "beeldschermen detecteren" in je twinview-tab...

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem :(
als ik mijn settings op tv zet (pal g-b) dan is mijn scherm 15 sec zwart en heb ik 15 sec beeld op mijn tv (omdat ik die instelling niet bevestigt) en daarna springt hij automatische weer terug naar mijn oude instelling :'(

/me needs help !!!

Verwijderd

[topic=312254/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.