Fifa 2002: slechte graphics

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:35
Ik heb deze week Fifa 2002 gekocht, maar nu heb ik een probleem met de grafische instellingen van het spel. Ik heb in mijn Pentium III 800 Mhz (256MB geheugen) een Asus V7700 (Geforce2GTS, 32MB DDR geheugen). Ik heb de Detonator 22.50 drivers geinstalleerd. In het menu van het spel heb ik links van de muis een verticale streep staan. Bij het selecteren van een optie krijg ik niet 1 maar 3/4 rode rondjes te zien, en zo zijn er nog een aantal dingen.

In het 3D-gedeelte, dus het eigenlijkee spel, merk je dat het spel af en toe hapert en dat het de kleuren niet altijd kloppen. Als je dan 1/2 seconden later kijkt, is het beeld wel met de juiste kleuren gevuld. Weet iemand wat hier het probleem zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Inmiddels heb ik de drivers van Asus geinstalleerd, versie 6.31c. De problemen in het menu zijn nu weg, alleen in de 3D-weergave hapert het beeld. Bij een zelf gedefinieerde wedstrijd (AC-Milaan vs. Juventus, helder weer, dag, stadion 1) kreeg ik alleen de spelers te zien. Het veld, publiek en alles om de spelers heen was compleet grijs! Na een herstart met andere instellingen was het beeld trouwens wel goed opgevuld. Ligt dit nu aan de videokaart of aan het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke O/S draai je? Als je XP draaid raad ik je aan om de Detonator drivers die voor XP gemaakt zijn te installeren.
Ik had eerst ook hele tijd soort gelijke probbies en dat hielp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Op zaterdag 03 november 2001 15:55 schreef Raven_ het volgende:
Welke O/S draai je? Als je XP draaid raad ik je aan om de Detonator drivers die voor XP gemaakt zijn te installeren.
Ik had eerst ook hele tijd soort gelijke probbies en dat hielp bij mij :)
Ik draai Windows 98. Eerst had ik de Detonator 22.50 drivers geinstalleerd. Daarbij kreeg ik in het menu iedere keer strepen bij het slepen van de muis. Daarop heb ik de Asus 6.31c drivers geinstalleerd. Hierdoor werkte het menu van Fifa goed, alleen in 3D wordt het beeld nu soms gedeeltelijk vertraagd weergegeven. Dwz, als er een aantal spelers bij elkaar staan, dan zie je een aantal storende zwarte of grijze plekken op het veld, na 1 seconde herstelt zich dit beeld.

Kan het zijn dat dit te maken heeft met het feit dat mijn CDRom-speler en mijn HD beide op de primaire IDE-controller zijn geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Bij alle wedstrijden met regen overdag wordt alles behalve de spelers niet weergegeven, totaal grijs!! Ik zie dan alleen maar bewegende spelers. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Niemand verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:44
Ik heb hier ook XP en FIFA2002 en heb nergens problemen mee. Alles ziet er gaaf en strak uit. Ik heb zelf een G-Force2 MX400 van Asus. Ik hoop dat iemand je kan helpen. Iig suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.soccernet.com/images/extratime/gamingactive/fifa2002_pc_13.jpg

Leuk kuifje... dit ziet er best gelikt uit.
En het leuke is ze hebben allemaal EA sports schoenen aan.
Die kon in nederland bij intersport nog niet krijgen...
En dat ventje rechts in de verte, als je goed kijkt staat hij in brand.

Afbeeldingslocatie: http://www.consoledomain.com/playstation2/previews/fif2k12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
De graphics zien er bij mij ook wel leuk uit, alleen wordt het beeldscherm op de zoveel sevonden niet volledig gevuld. Als er op een bepaald moment veel spelers bij elkaar staan, zie je een aantal (7 a 8) zwarte en/of grijze vlekken op het scherm, zwaar irritant. :( Nadat het beeldscherm een aantal keer opnieuw is opgebouwd, verdwijnen de vlekken en is het beeld weer normaal.

Ik heb er nog even over gedacht om dit topic bij Hardware te plaatsen, maar de problemen spelen alleen bij Fifa2002. Bij alle andere spellen is de 3D-opbouw wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 15:14 schreef TweakersOnly het volgende:
Inmiddels heb ik de drivers van Asus geinstalleerd, versie 6.31c. De problemen in het menu zijn nu weg, alleen in de 3D-weergave hapert het beeld. Bij een zelf gedefinieerde wedstrijd (AC-Milaan vs. Juventus, helder weer, dag, stadion 1) kreeg ik alleen de spelers te zien. Het veld, publiek en alles om de spelers heen was compleet grijs! Na een herstart met andere instellingen was het beeld trouwens wel goed opgevuld. Ligt dit nu aan de videokaart of aan het spel?
Dat grijze heb ik ook :r Dat komt door de "Slecht Weer" instelling...als je weer in zonnig weer speelt is er niks aan de hand :) Gewoon erg foggy ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer detonator 21.83 die werken bij prima. Die problemen met de strepen had ik ook met 22.50.
Pagina: 1