ik heb een vreemd probleem met fifa 2002 , hij passt namelijk automatisch , net alsof er een joystick knop vast zit , maar dat is niet zo. Snap er weinig van. Ik heb twee logitech joysticks geprobeerd. n.l. : logitech extreme digital en logitech wingman extreme. Moet ik soms ergens nog wat instellen ofzo?
Ben je een beetje handig?? Gewoon openschroeven en de knopjes verplaatsen
Some things can not happen until they happen...
Verwijderd
Ik heb een zykon twister digital gamepad en ook dezelfde probleem. Volgens mij hebben vele dezelfde probleem
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem met de MS Sidewinder Forcefeedback Pro.
Ook nog geen idee waarom
Ook nog geen idee waarom
logitech joystick werken gewoon je moet ze wel calibreren natuurlijk
Verwijderd
Heeft in dit geval dus niets met calibreren te maken.Op maandag 19 november 2001 22:23 schreef Xsion het volgende:
logitech joystick werken gewoon je moet ze wel calibreren natuurlijk
Verwijderd
Ik heb een digitale joystick en die hoef je niet te calibreren. Ik draai windows 98. Bestaat het probleem alleen in Nederland of hebben andere landen daar ook last van? Anders zou easports wel op de hoogt van het probleem zijn en een patch uitbrengen. Overigens heeft mijn vriend 2 gamepads, 1 logitech, die doet het dus niet en een creative en die werkt wel. Vreemd pobleem
Verwijderd
Ik heb even gekeken bij een forum van EA en er blijken meer mensen last te hebben.
EA heeft nog niet gereageerd dus een oplossing heb ik nog niet.
link: http://eashowdown.boards.ea.com/messages?13@151.djCcacXQhp0^0@.ee6c3b3
EA heeft nog niet gereageerd dus een oplossing heb ik nog niet.
link: http://eashowdown.boards.ea.com/messages?13@151.djCcacXQhp0^0@.ee6c3b3
Verwijderd
De creative cobra nog wat (creative cobra digital gamepad volgens mij)Op dinsdag 20 november 2001 13:33 schreef Sinkrisiun het volgende:
[..]
Weet je zo nog welke creative controler wel werkt?
Ik heb een MS precision pro, maar bij mij valt het probleem enigszins op te lossen door de throttle en de rudder in het midden te laten.
Het is niet ideaal, maar je kan er behoorlijk mee spelen.
hmmm
Verwijderd
Heb ik ook geprobeerd en dan mag ik af en toe zelf passen maar nog is het probleem dan niet verholpen.Op woensdag 21 november 2001 09:49 schreef joep_k het volgende:
Ik heb een MS precision pro, maar bij mij valt het probleem enigszins op te lossen door de throttle en de rudder in het midden te laten.
Verwijderd
Jah als die nog te koop is.... Ik wil hem namelijk ook zo graag kopen. Op de beurs kostte hij (1 jaar geleden) f 50,-. Het is een erg fijn ding en ook erg goedkoop. Maar helaas, hij wordt niet meer verkocht. Of je moet een 2de hands dingetje te pakken kunnen krijgenOp woensdag 21 november 2001 09:19 schreef Sinkrisiun het volgende:
Hmmmm anders die maar kopen als die niet te duur is.
Verwijderd
DamnOp woensdag 21 november 2001 14:00 schreef hcetiner het volgende:
[..]
Jah als die nog te koop is.... Ik wil hem namelijk ook zo graag kopen. Op de beurs kostte hij (1 jaar geleden) f 50,-. Het is een erg fijn ding en ook erg goedkoop. Maar helaas, hij wordt niet meer verkocht. Of je moet een 2de hands dingetje te pakken kunnen krijgen
Zal er misschien gewoon een moeten zijn zonder rudder
Verwijderd
Ik heb het een keer gehad dat ik 4 wedstrijden zonder dit probleem achterelkaar heb gespeeld. 
maar toen.....
maar toen.....
Verwijderd
Waarom kijkt er niemand meer hier, moet ik dan echt een nieuwe topic aanmaken, met als titel. Oplossing joysticks fifa 2002
Verwijderd
ik heb het probleem als ik met een toetsenbord en gamepad tegelijk speel. De spelers gecontroleerd door het toetsenbord passen soms continu, en ze lopen naar boven. Ik heb een genius maxfire g-07 programmable gamepad.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.