Volgens mij zijn die er. Dus dat ik psies kan aangeven wat t adres op die NIC moet zijn. Ik wil nl mijn ISA NIC vervangen door een PCI, en t adres psies tzelfde laten zijn(anders werkt mijn kabelmodem er niet meer mee). Wat is een goeie (Intel of 3Com).
Volgens mij moet dit ook softwarematig te doen zijn - Linux kan dat inderdaad wel. Iemand een idee of het ook mogelijk is in Windows?
Move HA -> NT
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
De meeste kaarten kunnen het wel.
Het hangt van de bouwer van de drivers af of het netjes kan (via een configuratie-schermpje), vies (via de registry) of niet.
Ik gebruik zelf onder NT een aantal (redelijk zeldzame) Olicom's die het zo aanbieden, Compaq's kunnen het meestal ook wel (i.v.m. redundante systemen is het wel handig). 3Com's daarentegen hebben het niet standaard in het menu zitten.
Het hangt van de bouwer van de drivers af of het netjes kan (via een configuratie-schermpje), vies (via de registry) of niet.
Ik gebruik zelf onder NT een aantal (redelijk zeldzame) Olicom's die het zo aanbieden, Compaq's kunnen het meestal ook wel (i.v.m. redundante systemen is het wel handig). 3Com's daarentegen hebben het niet standaard in het menu zitten.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
hoe kan het dan via linux? vraag ik mij ook al een tijdje af
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Ik weet niet bij welke provider je zit
Maar meestal is het zo dat het mac adres in de kabelmodem opgeslagen zit. Meestal is een reset van de modem voldoende om dit adres te wissen. Anders ff aan je provider vragen
Maar meestal is het zo dat het mac adres in de kabelmodem opgeslagen zit. Meestal is een reset van de modem voldoende om dit adres te wissen. Anders ff aan je provider vragen
Zie de NT faq: hier dusOp zaterdag 03 november 2001 19:42 schreef frapex het volgende:
hoe kan het dan via linux? vraag ik mij ook al een tijdje af
hmmm
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Misschien dat het nog niet helemaal duidelijk is maar het is dus helemaal niet nodig hetzelfde mac adres als de oude kaart erin te zetten.
erhm . . . ik heb een 3C905 in mijn machinie zitten, en die kan dus _standaard_ wel . . . en de 3C905 is nu niet bepaalt de nieuwste kaart van 3COM . . .Op zaterdag 03 november 2001 19:37 schreef mvdejong het volgende:
. . .
3Com's daarentegen hebben het niet standaard in het menu zitten.
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Dit staat hier in de [topic=152460]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()