[JS(?)]printen zonder bevestiging

Pagina: 1
Acties:

• huistra
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
Naar aanleiding van dit draadje, wat helaas uitliep in een flamewar.

[topic=283583/1/25]

Ik moet deze functie gebruiken voor een 'programmaatje' op basis van webtechnologie voor intern gebruik. Dat het dus vervelend is als je surft, waar ik het mee eens ben, speelt dus hier geen rol.

In bovenstaand topic werd gesuggereerd dat het zou kunnen als je bij je beveiligingsopties actief uitvoeren van scripts aanzet. Echter, ik krijg dan nog steeds het bevestigingsscherm :(

Ik zou nogmaals willen vragen of iemand enig idee heeft of het kan, en zo ja, hoe?

• huistra
Niemand?

Verwijderd

Het kan niet.

Anders kun je bij iemand effe alle papien en inkt opmaken...

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
als het toch intern is waarom zou je dit dan via javascript willen oplossen en niet via interne instellingen of één of ander prog?

verdacht.....

• huistra
We willen een kassasysteem op basis van webtechnologie proberen te maken, zodat het vanf verschillende geografische locaties te bereiken is. Maar dan moeten we de bonprinter dus aansturen, vandaar....

• Oefening
  • Niet online
ja, dan komt die bevestiging toch gewoon op het beeldscherm van de client en niet van de server?

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 14:56 schreef Cheatah het volgende:
Het kan niet.

Anders kun je bij iemand effe alle papien en inkt opmaken...
Echt beste mensen, ik was (zoals ook vermeld in de topic waarnaar gelinkt is in de topicstarter zijn topic *D ) een poos terug aan het surfen en er kwam echt een pagina uit mijn printer rollen. Van die site. Met zoiets als 'bedankt voor je bezoek, en er stond een lachend gezicht op.

ik lul echt niet uit mn nek! Ik denk dat er misschien wel een heel stuk programmeer werk achter zit maar het gebeurde echt.

/me is er nog steeds van onder de indruk.

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 17:57 schreef ivy het volgende:

[..]

Echt beste mensen, ik was (zoals ook vermeld in de topic waarnaar gelinkt is in de topicstarter zijn topic *D ) een poos terug aan het surfen en er kwam echt een pagina uit mijn printer rollen. Van die site. Met zoiets als 'bedankt voor je bezoek, en er stond een lachend gezicht op.

ik lul echt niet uit mn nek! Ik denk dat er misschien wel een heel stuk programmeer werk achter zit maar het gebeurde echt.

/me is er nog steeds van onder de indruk.
Check jij je ActiveX instellingen eens na..

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 04 november 2001 17:57 schreef ivy het volgende:

...een poos terug aan het surfen en er kwam echt een pagina uit mijn printer rollen. Van die site. Met zoiets als 'bedankt voor je bezoek, en er stond een lachend gezicht op...
en een kamer verderop stond je broertje zich te pletter te lachen >:) ;)

"You're only as good, as what you did last week."

• huistra
Op zondag 04 november 2001 18:19 schreef Tizzwat het volgende:

[..]

Check jij je ActiveX instellingen eens na..
Oh, dat wist ik dus niet, heb idd ff die initialize and script ActiveX controls ofzo op enable gezet en warempel, :) er wordt niet om een bevestiging gevraagd. Euh, zou dit dan echt de enige manier zijn?

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Het kan echt niet. Als het wel zo zou zijn dan betekend dat dus dat iemand zomaar pagina's kan afprinten. Zelf kan je wel op het printknopje drukken, dan gebeurt er niets.

Vanuit een webpage dient er dus standaard authorisatie te zijn.

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
Op zondag 04 november 2001 21:48 schreef huistra het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik dus niet, heb idd ff die initialize and script ActiveX controls ofzo op enable gezet en warempel, :) er wordt niet om een bevestiging gevraagd. Euh, zou dit dan echt de enige manier zijn?
ja :)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

En dan nog...

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 15:23 schreef nelis het volgende:
ja, dan komt die bevestiging toch gewoon op het beeldscherm van de client en niet van de server?
ik wil hier nog graag antwoord op want ik zie het probleem niet zo hoor :)

• huistra
Op zondag 04 november 2001 22:16 schreef nelis het volgende:

[..]

ik wil hier nog graag antwoord op want ik zie het probleem niet zo hoor :)
Nelis, ik weet niet precies wat je bedoelde, maar het is zo dat het klikken op die bevestiging voor het printen kostbare tijd kost voor het kroegpersoneel. Het scheelt dus 1 muisklik. (vingerdruk in dit geval, touchscreen :P)

Maar misschien heb ik mezelf ook niet duidelijk genoeg gemaakt, het gaat er dus om dat als je op het printlinkje klikt, er niet nog es zo'n schermpje opent, hoe je wilt printen en hoe vaak enzo.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Op zondag 04 november 2001 22:01 schreef jonggoud.nl het volgende:
dom geblaat en onzin >:)
kan dus wel he!
Bij mij werkt het op win ME met IE6.0 en op Win98 met IE5.5. Kijk eens wat bij je instellingen. Dan MOET het luken

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Pagina: 1