Toon posts:

ftp-en via Konqueror

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, als ik met konqueror via ftp iets download door files van het ene (ftp-site) in het ander (mijn lokale HD) window te slepen, blijft het venster dat de voortgang weergeeft vaak op 100 % hangen. De download is dan al compleet. Ik kan dat voortgangsvenster dan niet sluiten en ik heb tevens de indruk dat een nieuwe ftp-actie dan tot mislukken is gedoemd. Weet iemand hoe ik dat venster+proces onderuit kan trekken? Ik zie met sysguard wel de hangende ftp-proces delen (kio ftp o.i.d.) en die kan ik wel stoppen, maar dan heb ik m.i. nog niet alles gestopt om weer met succes een nieuwe ftp sessie via konqueror te starten.

Tia.

Greetz,

Z.

Verwijderd

Wat je moet doen is de nieuwste versie van Konquerer gebruiken, of een bug-report posten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 13:59 schreef Sjord het volgende:

Wat je moet doen is de nieuwste versie van Konquerer gebruiken, of een bug-report posten.
Is dit een jou ook bekend probleem?
Welke is de nieuwste? versie Ik gebruik 2.1.1

Greetz,

Z.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:36

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ik denk toch dat het killen van de KIO-Slave (kio_ftp in dit geval) genoeg zou moeten zijn. Waarom denk je dat de volgende ftp-transfers dan niet meer goed gaan?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 18:50 schreef odysseus het volgende:

Ik denk toch dat het killen van de KIO-Slave (kio_ftp in dit geval) genoeg zou moeten zijn. Waarom denk je dat de volgende ftp-transfers dan niet meer goed gaan?
De ui slave (het venster) blijft dan echter in leven.

Het is mij gebleken dat een nieuwe ftp sessie niet wil opstarten bij dezelfde site na zo'n kill als die site mij als user maar 1 maal toelaat, dus kennelijk blijft er af en toe iets hangen. Maar ik zal e.e.a. proberen wat beter boven water te krijgen. Bedankt voor je reaktie.

Z.