Toon posts:

Garantie AMD?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe lang is normale garanie van een AMD TB proc.?
Als dit systeem ook nog is door de winkel in elkaar is gezet...

Probleem is dat mijn computer niks meer doet, sommige denken dat het aan de proc. ligt hier... ik weet het niet lijkt me sterk... maar uitgaande van het ergste, op mijn garantiebon stond 6 maanden voor de proc.
Toch als je je recht probeert te halen voor dit soort electronica onderdelen, zou je verwachten dat dit minimaal 1 jaar is.

Weet iemand hoe dit precies zit?

Verwijderd

Ik denk ook wel dat je 1 jaar mag verwachten.
Tenzij er mee "gekloot" is natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Nope niet meegkloot, maar wat ik al zeg ik weet niet zeker of het de processor is.... ik laat het zo ff nakijken in de winkel

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:33
Ze zijn volgens de wet verplicht om 1 jaar garantie te geven. Laat je gewoon niet afschepen.

Ik heb ook een keer gehad: na 50 weken een kapotte CD-ROM speler. Lucky me, ik terug. Ikke probleem voorleggen, zegt die vent: "Sorry, US Drives CD-ROMS hebben maar 1/2 jaar garantie.
Heb ik me af laten schepen, terwijl er op de website van USDrives/Cyberdrive voor dat model staat: "1 year warranty"

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Kan ook voeding zijn dan doet die vaak ook niets

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
Op zaterdag 03 november 2001 13:54 schreef SuperG het volgende:
Kan ook voeding zijn dan doet die vaak ook niets
zit de stekker er wel in? ;)

• SG
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Welke stekker(S)!!! :+

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Topicstarter
Zie dit topic voor omschrijving probleem, [topic=308443/1/25]

Ben net naar de winkel geweest, ze zeggen dat de proc. kaduk is... er is niks te zien alles ziet er goed uit, behalve dat er wat Artic Silver II tussen de bridges was gekomen...

Ze wilde dit wel weghalen kosten: 75piek... ik natuurlijk niet doen, zelf schoongemaakt, zier er schoon uit... weer booten, zelfde probleem.

Zei zeggen dat het een USER FAULT is, dus dat ik dan zowiezo geen garantie heb.

Ze begonnen beetje te zeuren over mijn case, omdat die zilver is... maar wat heeft dat in hemelsnaam te maken met mijn PROC. ook begon die te zeuren over de aansluiting van mijn DELTA FAN, omdat ik de conector eraf had gehaald, juist zodat die dan makkelijk op 5 VOLT conector is aan te sluiten en hij altijd conectie maakt, want Delta Conectorren zijn niet erg goed...

Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd naar AMD...

Ik heb echt geen idee of dat waar is over dat USER FAULT?

Verwijderd

Topicstarter
Net nog contact gehad met de OC-Shop en met een andere computer winkel, die zeggen dat ik in mijn gelijk sta... een week over de half jaar fabrieksgarantie is BULL, product mag zowiezo wel een 1 jaar meegaan, en ArtiC Is nauwelijks geleidend en mag geen problemen geven...

Anders neem ik van de week wel contact op met een rechtswinkel ZUCHT damn LAmers zeg

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 13:52 schreef _JGC_ het volgende:
Ze zijn volgens de wet verplicht om 1 jaar garantie te geven. Laat je gewoon niet afschepen.
Maar zij zeggen dat de Artic Silver de boosdoener is, dat deze kortsluiting heeft veroorzaakt (wat niet te zien is) en dat alleen daardoor er al sprake is van een USER FAULT en je daardoor never garantie hebt

• _JGC_
Arctic silver over je bruggen kan idd een User Abuse zijn ja, ze hebben zeker wel een poot om op te staan.
Potlood geleidt ook maar een beetje, maar toch genoeg om CPU+mobo te slopen als je alle L1 bruggen met elkaar verbind.

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Zilver geleid heel goed hoor.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

probleem met amd.. ik heb een van de vertegenwoordigers gesproken..

Je hebt gewoon net als intel normaal garantie..
MAAR.. niet tegen overclocken en niet als de cooler niet "AMD certified" is... als je wel een certified hebt en dan brand hij door of er brokkelt wat van de core af..dan heb je gewoon je garantie.!!!!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

- Zei zeggen dat het een USER FAULT is, dus dat ik dan zowiezo geen garantie heb -

Ik zou dit niet pikken, dan kunnen ze dat nl. altijd zeggen, bij alles wat kapot gaat wat je gekocht hebt. Geheugen stuk, ja sorry User Fault, videokaart stuk ja sorry User Fault.

Zei moeten jou een nieuwe geven als ie stuk is.

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 15:20

--HYPER--392

Powered by Fiat

De winkel is verplicht om een jaar te geven, maar AMD zelf geeft aan hun afnemers maar een half jaar.....

dus is het begrijpelijk dat winkels dat ook doen, terwijl ze dat helemaal niet mogen.

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27

Wok

Dakloos...

Je wordt domweg gena*id als je maar een half jaar garantie krijgt. Winkeliers hebben de plicht minimaal 1 jaar garantie te geven.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Ik werk in een computer winkel en heb inmiddels aardig wat ervaring met het terug sturen van cpu's... helaas voor de klant.

Wanneer de core beschadigd is (verkeerd om plaatsen van de cooler) kun je het wel vergeten. Wij sturen alles op naar AMD maar de afgelopen 2 maanden zijn ze een stuk strenger geworden: beschadigde core = User Abuse!

Wanneer de cpu er goed uitziet kunnen we deze zo omruilen maar bij fysieke beschadiging laten we de keus aan AMD over.

Overigens AMD geeft gewoon 1 jaar garantie. Wanneer een wat minder druk bezochte computerwinkel iets al een tijd heeft liggen geven ze waarschijnlijk minder garantie omdat ze anders het risico lopen zelf erbij in te schieten. Misschien hebben ze de cpu zelfs via inruil gekregen (Losers). Genoemde verschijnsel krijg je als niet netjes bij een drukke keten koopt :+ Ik noem : MyCom, NoRRoD... euh en NoRRoD en ... o ja: NORROD! :7

Verwijderd

Topicstarter
De processor is niet overgeclocked, de koeler zie sig. mag dan wel niet AMD certified zijn... dat is alleen om deze koeler voor de meesten obetaalbaar is... de core kan niet beschadigd worden door deze koeler.

Dus USer Abuse.... Nee never... ik hou van mijn onderdelene en computer :)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Half jaar is vrij normaal.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• _JGC_
Als jij hun ff kunt uitleggen hoe die Arctic Silver op de bruggen is gekomen zouden ze niet moeilijk meer mogen doen.

Heb je ooit L1 gekleurd? Ziet je core er nog goed uit?

Als je ja kunt zeggen op beide antwoorden zou de winkel gewoon garantie van AMD kunnen krijgen en word je gewoon genaaid als jij dat niet krijgt. TERUG MET DIE HAP!

Verwijderd

Topicstarter
Artic Silver gewoon in een laagje op de core gedaan, waarschijnlijk is er bij het uitsmeren denk ik :? iets op de bruggen gekomen (L3 bruggen).

L1 nee nooit iets gekleurd... gewoon de proc. gelaten zoals die origineel was, core ziet er perfect uit ook de onderkant van de proc.

Hij maakte eerst nog de opmerking dat hij mij niet serieus kon nemen omdat de voorkant van mijn kast silver is en er een sticker op zit |:( WTF heeft dat met mijn proc. te maken :(

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE van AMD:
If your reseller only sells you a warranty of half a year I'm afraid I can't do anything for you. AMD does supply official distributors as well as OEM partners (IBM, HP, Compaq, etc.). Each of them buys the CPU including a warranty of one year. If your reseller is buying anywhere else than from our official distributors (http://www.amd.com/locations/disti-euro.html) than someone in the distribution chain just changed the warranty rules. Please contact your reseller for any warranty issues first

Dus ze naaien me :(

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 17:52
Je zegt dat de winkel hem in elkaar heeft gezet. Ook de koeler? Of heb je dat zelf gedaan?

In het laatste geval is het juridisch al erg moeilijk om hard te maken dat het defect niet met jouw bezigheden te maken heeft.

Zelfs zonder dat: gelijk hebben is 1, gelijk krijgen is 2. Houdt er rekening mee dat een juridische procedure meer gaat kosten dan het vervangen van de apparatuur...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

normaal minimaal 1 jaar garantie echter vaak vervalt de garantie als jij als klant iets fout hebt gedaan. wat veel voorkomt: te veel koelpasta, overklokken, voltageinstellingen verkeerd. Als de winkel dit voor je heeft gedaan en jij zelf dus niets hebt veranderd is er niets aan de hand. gewoon teruggaan en vragen of ze hem opsturen en hopen dat jij meteen een andere mee terugkrijgt.

Verwijderd

Topicstarter
IN de eerste instantie hadden zij Artic en de koeler erop gedaan... HELEMAAL FOUT ZELFS... zat echt nauwelijks te zien artic op, zat geen filmlaagje die de hele core bedekte, er waren bepaalde ringen niet gebruikt die absoluut belangrijk waren, en de schroeven waren te los... daardoor toen ik 'm net kocht steeg de temp. als een gek... :(

Toen had ik alles zelf opnieuw gedaan en altijd lage temp. Om de zoveel tijd kan je beter als je thermal grease gebruikt het er opnieuw aanbrengen omdat door de warmte je een pomp effect krijgt en er lege ruimtes op de opp. van de core komen, dus dat doe ik dan, maar blijkbaar was er wat artic op de bridges gekomen.

Volgens de ARTIC site is ARTIC alleen geleidend onder HIGH pressure en bij veel Artic, beiden zijn niet geldig voor mijn situatie. De winkel beweerde dat Artic Geleidt als "de pest"

Verwijderd

Topicstarter
Ander probleem is wat ik van veel mensen hoor die bij deze winkel kopen dat ze erg moeilijk doen... zelfs een aantal winkels kennen deze winkel en weten hoe het daar gaat.

OOk raar als je op hun site kijkt over garantievoorwaarden, [quote van hun site] De termijn waarbinnen U aanspraak op de fabrieksgarantie kunt maken is aan de ommezijde gegeven en is absoluut in termijn. Na dato aanvaarden wij geen aansprakelijkheid. Deze garantie is onder de konditie " BRENG IN". Kosten voor bezorging vice/versa zijn derhalve altijd voor rekening koper, ook indien het "manko" of defekt niet te wijten is aan schuld van de koper. [/quote van hun site]
Dit klopt volgens de wet zowiezo al niet |:( blijkbaar weten ze niet eens hoe de wet in elkaar zit als je dit leest :(

Verwijderd

Topicstarter
DAMN LAMERS ik ben echt pissed

Verwijderd

De garantie op een produkt is volgens de wet minimaal een jaar, dus laat je wat dat betreft zoiezo niet afschepen.

Wat User Abuse betreft, ze zullen moeten bewijzen dat dat AS je CPU heeft beschadigd, jij niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ja das een goeie thnx...

Ik zal anders morgen contact opnemen met Consumentenbond, of Juridisch advies buro...

Vraag me af of meer mensen hier op tweaekrs daar wel is aankopen hebben gedaan en problemen hebben gehad

• mad-max
  • Laatst online: 29-07-2022
Zij hebben die pc toch voor je gebouwd? Wat lullen ze dan? moeten ze zorgen dat die troep werkt. Op alles zit een jaar wettelijke garantie en zelfs daarbuiten is het discutabel als een product er mee ophoudt. Een TV bijvoorbeeld heeft 1 jaar garantie maar je mag toch verwachten dat zo'n geval het een paar jaar uit houdt. Dus ook na een jaar kun je nog (gedeeltelijke) garantie claimen.

Terug naar de winkel en ze even heel duidelijk verzoeken die PC te repareren. NIET zelf doen zij leveren garantie. Blijf dan zelf gewoon uit je pc en laat hun het uitzoeken.

Succes. (ben zelf ook verkoper en eigenaar IT bedrijf)

Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik heb wel de koeler al eererd opnieuw moeten plaatsen omdat zij het niet goed hadden gedaan...

Laatst waarschijnlijk toch beetje Artic Buiten de core terecht gekomen... hoe zit het met mijn recht?

• _JGC_
Op zondag 04 november 2001 13:16 schreef -KOD- het volgende:
Volgens de ARTIC site is ARTIC alleen geleidend onder HIGH pressure en bij veel Artic, beiden zijn niet geldig voor mijn situatie. De winkel beweerde dat Artic Geleidt als "de pest"
Test:
laat ze een smal streepje arctic silver trekken op een blaadje en gebruik dit streepje in een stroomcircuit met een batterij en een lampje. Brandt het lampje? Hebben zij gelijk. Brandt het niet? Dan hebben ze geen poot om op te staan.

Wat je ook kunt doen is een nieuwe daar kopen en iemand met je nieuwe bon terug laten gaan met je kapotte CPU (of is die CPU niet meer nieuw te krijgen daar?)

Verwijderd

Topicstarter
Hehe ja dat kan maar nee die 1.33 hebben ze niet meer ik ga nog zo ff testen of t electriciteit geleid,

alleen een AMD loopt maar op 1.80V dus dat wordt moeilijk meten????

Ik heb hier wel een penlite batterij, maar wtf ga ik daar op aanluiten om het te meten, want wanneer is er bij een TB sprake van kortsluiting, hoeveel AMPS?

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43

dan koop je voor f 20 bij de Gamma een mulltimeter en toon je ff aan dat het niet geleid :) (d8 btw ook dat het geleiden :? )

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• InterCC
  • Laatst online: 21-08 11:46
AS geleid warmte ja.. volgens mij geen spanning...

Verwijderd

Topicstarter
hmz het geleidt :( als je een berg Artic neemt en heb het getest 12V/0,5A en lager

Maar kan niet de proc. omstandigeheden nabootsen

Verwijderd

Topicstarter
Gelijk dus een mail de deur uit naar Artic Silver... BOZE MAIL...

Van de Artic Site:
Negligible electrical conductivity.
Arctic Silver II was formulated to conduct heat, not electricity. It is only electrically conductive in a thin layer under extreme compression.
Hmz... valse verkoop info... damn

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 20:41 schreef Philip J. Dijkstra het volgende:
Ik noem : MyCom, NoRRoD... euh en NoRRoD en ... o ja: NORROD! :7
volgens mij werk jij bij MyCom

maar klopt het dat AMD een jaar geleden ofzow maar 3 maanden fabrieksgarantie gaf?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb contact gehad met AMD ze geven een JAAR garantie!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:14

Nessuno

io sono nessuno

gewoon proc schoon maken helemaal (met was benzine+keukenpapier

btw ik had laatst een Thunderbird in mn handen die door een klant was in gebouwd en dat was gewoon 1 klomp atric
(bijna alles zat onder )
schoon gemaakt en ff getest deze proc leeft nu weer vrolijk verder in de klant zn pc
(klacht was trouwens dat hij te warm werd)\

dus kan me niet voor stellen dat artic de boos doender is :)

denk eerder dat het wat anders is dan je proc

zet alles eens inelkaar en trek dan eens alleen je geheugen er uit

als je dat gedaan hebt post dan ff wat hij doet

(btw je hebt inderdaad zoiets als economische levens duur )
en die is voor zo ver ik weet 1 jaar
maar als in verkoopvoorwaarden dat soort dingen staan dan denk ik dat je weinig kans maakt (je gaat immers accord)
[

als iets in een nieuwe winkel koop of een winkel die ik niet ken lees ik altijd de verkoop voor waarden bevalt het dan niet dan koop ik mn spull ergens anders ook al zijn ze goed koper !!

Na rose e cient spin

Verwijderd

Topicstarter
nou mijn processor had ik dus al schoongemaakt met Wasbenzine, bekeken met Microscoop... al het artic is weg... maar booten ho maar :(

Ze hadden hem daar getest en zeiden na testen dat het de processor was... Maar echt nergens een brandplekje of wat dan ook ook never een brandgeur.

Maar 1 ding is zeker de processor is ermee gekapt.

Nu probeer ik dus schade te beroepen op: Artic heb al mail gestuurd, de winkel, AMD, en desnoods de winkel waar ik Artic en koeler heb gekocht

• ijdod
  • Laatst online: 20-08 17:52
-KOD-:
Sorry, deze kan ik niet laten liggen: Als je Wodka gebruikt om je CPU te koelen...

Jongens, dat spul heet Arctic Silver. Arctic als in de polen, koud en zo....

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Topicstarter
Update:

AMD wil mijn CPU wel testen in Engeland.

Ik weet niet wat ze er mee willen, weet niet of ze mij verzendkosten in rekeing mogen brengen etc... (lijkt mij niet omdat de CPU 6 maanden en 1 week oud is)

Iemand advies?

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu al meerdere winkels en sites om advies gevraagd, iedereen zou hem gewoon omruilen... waarom ##### dan niet, ik heb overal het verhaal uitgelegd EERLIJK!!! Naja heb ook mail gestuurd naar Swiftecht omdat AMD beweert dat deze cooler die ik heb niet goed is... YEAH RIGHT |:(

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 11:52 schreef -KOD- het volgende:
Update:

AMD wil mijn CPU wel testen in Engeland.

Ik weet niet wat ze er mee willen, weet niet of ze mij verzendkosten in rekeing mogen brengen etc... (lijkt mij niet omdat de CPU 6 maanden en 1 week oud is)

Iemand advies?
Dat ziet er al een stuk beter uit! Gewoon doorgaan met mailen en bellen...je komt er vanzelf wel uit. Zeg tegen AMD ook dat er helemaal NIX aan de cpu te zien is. Zelfs geen bruin garantie stickertje onder je cpu!

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE:

Ik kan mijn CPU opsturen naar AMD, kosten voor vezenden is voor mij terugsturen, onderzoek, en verdere afhandeling voor hun...

Ik hoop dat ik een nieuwe krijg verder klasse replies van AMD, erg snel allemaal....

Behalve gezeik over mijn cooler dat blijft bullshit

• cool0
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Ik heb op mijn Intel 5 jaar fabrieks garantie :) Nou weet ik dus waar je dat extra beetje geld voor betaalt

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Was het maar een 'beetje extra'. :(

Verwijderd

Topicstarter
JOh 5 jaar klinkt goed... naja ik hoop dat AMD wat met mijn proc. doet.

• cool0
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Jab een boxed celleron :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik ga niet vechten om INtel -AMD zijn waardeloze discussies.

Intel is gewoon robuuster, ze weten dat ze niet snel slijten dus geven ze veel garantie. AmD daarintegen is goedkoper levensduur KAN makkelijk korter zijn daarom minder garantie, feit is wel dat ze sneller zijn dat Intels met een ruim lager geclockte CPU.

MAar veel AMD's gaan gewoon kapot door Tereur van gebruikers, ze misbruiken die dingen vaak echt.

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE:

Vandaag kreeg ik een pakketje van AMD, met een brief etc... dat de CPU alle testen had doorstaan...

Ik de CPU weer op mijn MOBO, PIEEEEEEP computer uit.

Niks dus, ik contact opnemen met Graficall, die zeiden we hebben jouw CPU op een andere Board getest en hij deed het niet. en een Werkende CPU op JOUW mobo deed het wel.

Hmz... wie heeft het nu fout AMD of graficall? iemand is ergens in de fout gegaan. Dat is 1 ding wat zeker is.

Ik kan mijn CPU nog laten testen door een andere winkel maar dat kost nog eens 50piek extra. Kijk dan weet ik wel zeker of het nou werkelijk mijn CPU of MOBO is, maar toch wordt er een beetje gefrustreerd van.

Iemand nog een idee?

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 09:01

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Ken je niet iemand die ook een AMD systeem heeft?? Kun je met hem wat onderdelen uitwisselen en het kapotte onderdeel achterhalen.

Een vriend van mij heeft trouwens een Duron die nogal vreemd doet. Bij hem is data garantiestickertje aan de onderkant licht bruinig gekleurd. Zal er nu nog garantie op zitten?? CPU is nooit overgeklokt geweest oid, raar dat hij dan toch bruin is verkleurd.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu mijn computer naar een andere computerboer gedaan om hem ff na te kijken, of het nou CPU of MOBO is...

Ik heb zelf namelijk niet de mogelijkheid om dit verder te testen, vriend van mij heeft al een keer een core gesloopt dus hij haalt liever niet zijn CPU meer ooit van zijn mobo ;)

Hmz nu zal blijken wie de fout in is gegaan... AMD of Graficall

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12

Om de zoveel tijd kan je beter als je thermal grease gebruikt het er opnieuw aanbrengen omdat door de warmte je een pomp effect krijgt en er lege ruimtes op de opp. van de core komen, dus dat doe ik dan, maar blijkbaar was er wat artic op de bridges gekomen.
Sterk verhaal, ik geloof er niks van, je hebt hem dus overduidelijk zelf gemold |:(

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
voor het geld wat je er nu aan uit hebt gegeven en de irritatie die je er van gehad hebt had je beter een nieuwe processor kunnen kopen :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 02:25 schreef aaihetapie het volgende:

[..]

Sterk verhaal, ik geloof er niks van, je hebt hem dus overduidelijk zelf gemold |:(
Ik zeg er was artic op de bridges gekomen... wat doe jij nou weer moeilijk |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 02:36 schreef harryslinger het volgende:
voor het geld wat je er nu aan uit hebt gegeven en de irritatie die je er van gehad hebt had je beter een nieuwe processor kunnen kopen :Z
Nee want ik weet nu nog steeds niet of het MOBO of processor dood is |:(
Pagina: 1