met papier mache kun je alles maken!!
Begrijp ik het goed, dat je een paar files van de debian-installatie CDROM nodig hebt ?
Waarom gebruik je dan geen apt-get ?
Waarom gebruik je dan geen apt-get ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Nee ik bedoel de rescue.bin root.bin drivers[1234].bin base[1234567].bin
Die install-diskettes hebben ze toch wel een mini-cd-image van?
Dat ik gewoon kan apt-getten via internet wat ik nodig heb, die .deb zooi op die offcieele cd's heb ik toch niet allemaal nodig
Dat ik gewoon kan apt-getten via internet wat ik nodig heb, die .deb zooi op die offcieele cd's heb ik toch niet allemaal nodig
* moto-moi snapt het niet helemaal geloof ik..Op zaterdag 03 november 2001 14:34 schreef Servowire het volgende:
Nee ik bedoel de rescue.bin root.bin drivers[1234].bin base[1234567].bin
Je kunt de install-diskettes gebruiken, zonder de cd-rom, en dus via internet elke package die je nodig hebt downloaden, zonder allemaal dingen te downloaden die je niet nodig hebt, zoals op een .ISO ...Maar als je dat _ook_ niet bedoelt, dan snap ik het blijkbaar nog niet :-)
Maar ik HEB geen floppydrive
ff uit een andere computer 'lenen' ?Op zaterdag 03 november 2001 16:04 schreef Servowire het volgende:
Maar ik HEB geen floppydrive
Of een bootable CD-rom ervan maken, maar iets zegt me, dat dat niet al te makkelijk is...
Of ff naar http://www.tienpiek.net browsen, en een Woody cd'tje bestellen..
Kan je niet met dd de images uitpakken en in een dir zetten? E.e.a. aanpassen en op cd branden?
Of iemand hier vragen of ie toevallig een Woody cd heeft liggen waarvan je de benodigde files kan halen?
Of iemand hier vragen of ie toevallig een Woody cd heeft liggen waarvan je de benodigde files kan halen?
* moto-moi biedt zich aan om speciaal voor *Servowire* ff een cd'tje te braden..Op zaterdag 03 november 2001 17:15 schreef balk het volgende:
Op Debian overstappen kan niet genoeg gebeuren ten slotte :-)
Ik bedoel meer dat je dan de installatiefiles neemt (de inhoud van rescue en boot.img) + de driverfiles en die op een cd zet. Daarmee booten en dan de installatie verder via netwerk doen.Op zaterdag 03 november 2001 17:25 schreef moto-moi het volgende:
[..]
* moto-moi biedt zich aan om speciaal voor *Servowire* ff een cd'tje te braden..
Op Debian overstappen kan niet genoeg gebeuren ten slotte :-)
[edit]
of is dit wat? ftp://ftp.nl.debian.org/pub/linux/debian/dists/woody/main/disks-i386/3.0.15-2001-10-18/doc/ch-rescue-boot.en.html#s-install-from-dos
Pagina: 1