"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
volgens mij ligt de grens op het vlak van alle redelijkheid.Op zaterdag 03 november 2001 12:53 schreef jelmervos het volgende:
Ik vroeg me af hoe het zit als je een link plaatst hier op GoT naar een site met warez links erop.
Dus stel ik maak een site waar links op staan naar warez en die site post ik op GoT, mag dat dan?
Zelf denk ik van niet, maar dan kun je een stapje verder gaan. Je maakt een site met een link naar een site waar warez op staan. Die eerste site post je op GoT.
Waar ligt de grens precies?
Ookal post je een site, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, met een link, naar een site met een link, waar dan warez op staat.
Als het duidelijk is dat je intentie van het plaatsen van die site met link het al dan niet indirect mensen naar warez te voeren is, mag het niet.
Het ligt dus geheel aan de intentie volgens mij.
Het is in principe een onbegonnen discussie. Als je namelijk een link plaatst naar Google dan kan je overal komen.
Het ligt zoals de voorganger al zei aan de intentie
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Ik heb een half jaar geleden ofzo een waarschuwing gekregen omdat ik een link in mijn sig had naar altavista, met warez als zoek criteria ingevoerd.Op zaterdag 03 november 2001 12:56 schreef MrE het volgende:
Het is in principe een onbegonnen discussie. Als je namelijk een link plaatst naar Google dan kan je overal komen.
Ik vindt het nu wel begrijpelijk, maar toen niet.
Verwijderd
Heel simpel. We controleren het niet actief. Te veel werk. Maar als we het zien zul je wel het verzoek krijgen om het te verwijderen lijkt me.Op zaterdag 03 november 2001 12:53 schreef jelmervos het volgende:
Ik vroeg me af hoe het zit als je een link plaatst hier op GoT naar een site met warez links erop.
Dus stel ik maak een site waar links op staan naar warez en die site post ik op GoT, mag dat dan?
Zelf denk ik van niet, maar dan kun je een stapje verder gaan. Je maakt een site met een link naar een site waar warez op staan. Die eerste site post je op GoT.
Waar ligt de grens precies?
De BSA zal ons echt niet gaan stalken omdat er via via via een link staat. Maar dat wil nog niet zeggen dat we het liever niet hebben.
Dit lijkt me logisch.
Inderdaad. Ons beleid is er niet om jullie zoveel mogelijk dwars te zitten, maar om GoT warez-request en -aanbod vrij te houden.Op zaterdag 03 november 2001 13:38 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Heel simpel. We controleren het niet actief. Te veel werk. Maar als we het zien zul je wel het verzoek krijgen om het te verwijderen lijkt me.
De BSA zal ons echt niet gaan stalken omdat er via via via een link staat. Maar dat wil nog niet zeggen dat we het liever niet hebben.
Dit lijkt me logisch.
Dus als iemand vraagt "waar kan ik een officXP key krijgen" en jij zegt op www.blaat.blokje.ks, Dan ben je fout bezig (namelijk GoT als warezboard gebruiken).
Wanneer iemand iets wil weten en op een site staat die info, maar ook een sectie met cracks.. Sja, so be it. Ik ga dat niet die-hard controleren. Em mochten we erachter komen, dan zullen we de link misschien (zonder waarschuwing) verwijderen.
Laat ik het zo stellen: De intentie weegt dus zwaarder (zoals Obi al zei). Een post met "Pssst, mail me ff om te vragen waar je dat kan downloaden" vind ik erger dan een behulpzame post waarin naar een site met ook een aantal cracks oid gelintkt wordt. Zolang GoT maar niet 'gebruikt' wordt om het uitwisselen (maakt me niet uit hoe verkapt en via "pssst, mail me" berichten), vind ik het niet echt superstorend. Zolang het voor users maar duidelijk blijft dat warez uitwisselen iut den boze is
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1