One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Nog nooit problemen mee gehad ....
.Quod me nutrit me destruit.
m'n pa vliegt 2X per week met z'n Canon S20...
nog nooit problemen mee gehad hoor
nog nooit problemen mee gehad hoor
Schijnt in sommige gevallen wel kaartjes te kunnen wissen of data corrupt te maken.
In ieder geval tast het wél normale fotorolletjes aan met een kleurzweem. De chemische rolletjes reageren op rontgen.
In ieder geval tast het wél normale fotorolletjes aan met een kleurzweem. De chemische rolletjes reageren op rontgen.
Normale fotorolletjes kunnen er ook wel tegen hoor, ik heb er tenminste nog nooit problemen mee gehad (zowel met fotorolletjes als camcorder-tapes). De gegevens op je flashkaart kunnen alleen gewist worden als de chips bloot worden gesteld aan UV-straling, rontgenstraling maakt niet uit.
En die metaaldetectors? Werken die dingen met magnetisme? Moet ik oppassen daarvoor?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Een echte fotograaf bewaard de rolletjes als handbagage en zelfs in een speciale rol die rontgen-dicht is.Op zaterdag 03 november 2001 19:22 schreef Bigs het volgende:
Normale fotorolletjes kunnen er ook wel tegen hoor, ik heb er tenminste nog nooit problemen mee gehad (zowel met fotorolletjes als camcorder-tapes). De gegevens op je flashkaart kunnen alleen gewist worden als de chips bloot worden gesteld aan UV-straling, rontgenstraling maakt niet uit.
De fotorolletjes kunnen er niet écht tegen, misschien merk jij het niet maar een ervaren fotograaf zeker wel.
Pagina: 1