mobieltje..welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
hej..
heb aan jullie ff de volgende 2 vragen...
1) ik ben op zoek naar een mobiel..
ik weet alleen niet welke ik zou doen..
of de motorola v51.. of de nokia 8850 of de siemens s45
Nou ben ik van plan er een abonnement van Ben 300 bij te nemen.. en dus er redelijk veel mee te bellen... in de telecom winkel raden ze me die s45 aan, kost me 414,- en daar gaat dan 88,15 vanaf... en de nokia 8850 kost me 664,- min die 88,15... vind die nog steeds wel erg duur.... :(
die v51 zit er tussen.. heeft iemand eventueel een alternatief of een opmerking of aanmerking op 1 van deze telefoontjes?
2) als jullie een gsm kopen..
halen jullie dan via internet?
of in een winkel... het voordeel van een winkel is natuurlijk wel dat als er iets kapot is dat je er dan iets aan kan laten doen... je hebt een makkelijk aanspreekpunt.
Wat zouden jullie doen?

thnx

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
utfs!

Verwijderd

ik heb zelf al meer dan een jaar die 8850. Totaal niets op aan te merken, fijn toestel, nog nooit ook maar het kleinste probleem mee gehad, ondanks drie valpartijtjes waarbij die 8850 tot drie keer toe als stuiterbal diende...

ik heb hem in de winkel gekocht maar dat was vooral omdat ik niet het geduld kon opbrengen te wachten totdat ie bezorgd werd....

• Lord_T
Op zaterdag 03 november 2001 13:44 schreef harryslinger het volgende:
utfs!
en dan zoeken naar....
welke mobiel.
en dan vele resultaten krijgen met veel verschillende opties..
maar voor de duidelijkheid ik ben niet op zoek naar vele verschillende neuh.. ik bied er 3... en heb dan ook nog een andere specifieke vraag...
als jij precies mij kunt aanwijzen in welk topic er op mijn specifieke vragen antwoord wordt gegeven dan zou ik inderdaad de search gebruikt moeten hebben..
alleen denk niet dat dat er precies staat....

even voor de duidelijkheid: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]search[/url] en nog maals [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]search2[/url]

edit ik krijg de search results er niet in als ur..
zal wel aan mij liggen..

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 13:57 schreef Lord_T het volgende:

[..]

en dan zoeken naar....
welke mobiel.
en dan vele resultaten krijgen met veel verschillende opties..
maar voor de duidelijkheid ik ben niet op zoek naar vele verschillende neuh.. ik bied er 3... en heb dan ook nog een andere specifieke vraag...
als jij precies mij kunt aanwijzen in welk topic er op mijn specifieke vragen antwoord wordt gegeven dan zou ik inderdaad de search gebruikt moeten hebben..
alleen denk niet dat dat er precies staat....

even voor de duidelijkheid: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]search[/url] en nog maals [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]search2[/url]
zoeken naar de telefoons die jij graag wilt ;) deze topics komen vaker voorbij dus er zal zat informatie te vinden zijn met de search ;)

• Lord_T
en over het wel of niet kopen via internet zoals bij gsm.nl??

Verwijderd

Er zijn al zat topics waar heel veel antwoorden in staan...
Een goede tactiek is gewoon effe naar de winkel gaan om telefoontjes te bekijken, degene die aan je verwachtingen voldoen onthouden en daar hier even op zoeken, dan heb je in no-time de info die je nodig hebt. Smaak is nou eenmaal persoonlijk, dus niemand kan je op grond van specificaties dé beste aanwijzen.
Check trouwens ook even de sites uit de I&T FAQ, daar kun je ook een hoop informatie vinden :)
Dit topic gaat daarom dicht.

harryslinger: aan UTFS roepen heeft niemand wat en het roept alleen irritatie op, graag niet meer doen!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.