In verband met problemen met mijn systeem (blue screens, spontane reboots) heb ik PC Alert 3 geinstalleerd. Dit was bijgeleverd bij mijn moederbord (MSI K7T266 Pro). PC Alert geeft aan dat de temperatuur van mijn Chassis 38 graden is, dit komt overeen met de temp die mjin BIOS aangeeft. Is deze waarde accuraat of wordt deze sterk beinvloed door de nabijheid van de processor (die 44 graden is)?
Heb zelfde mobo temp is vrij accuraat en niet te hoog. Ik zou die vastlopers elders zoeken.
Verdere spec en belangrijk hoeveel fans mijn pc lipe ook vast door teveel fans 2 verwijderd en geen problemen meer.
Verdere spec en belangrijk hoeveel fans mijn pc lipe ook vast door teveel fans 2 verwijderd en geen problemen meer.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Met chassis temp. wordt je temp. van je northbride bedoelt en niet de luchttemp. in je kast.
Dit weet ik omdat ik gebruik maak van losse temp. senors...
Dit weet ik omdat ik gebruik maak van losse temp. senors...
Specs:
AMD 1400
512 Mb intern DDR
MSI K7T266 Pro
Asus V7700 Deluxe
Soundblaster Live!5.1
40Gb Harddisk
AOpen DVD Speler
AOpen CD Rewriter
AOpen ATX Kast met 250 Watt voeding
3Com Ethernetkaart
Realtek Ethernetkaart
Ik maak tot nog toe geen gebruik van extra casefans.
AMD 1400
512 Mb intern DDR
MSI K7T266 Pro
Asus V7700 Deluxe
Soundblaster Live!5.1
40Gb Harddisk
AOpen DVD Speler
AOpen CD Rewriter
AOpen ATX Kast met 250 Watt voeding
3Com Ethernetkaart
Realtek Ethernetkaart
Ik maak tot nog toe geen gebruik van extra casefans.
zoek op het forum naar je soundblaster live! zijn veel problemen mee....
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Wow! Dan heb jij een vrij lage temperatuur!
Ik heb hetzelfde mobo en dezelfde Proc en zit met een SuperOrb! Geen casefans. BigTower. Wel powerfan.
Ik denk niet dat het daaraan ligt.
Mijn chassis is (na een hele dag aanstaan): 40 graden, en mijn proc 50 graden.
Na een uurtje aanstaan is mijn chassis: 33 graden en mijn proc 40 graden.
Trouwens: die Thudnerbirds worden gewoon altijd al loeiheet en dat mobo (heb ik ook) is niet te vertrouwen qua temp. Ik heb al gebeld etc. omdat mijn temp na 2 uur stressen op 65 graden stond. Schijnt gewoon dus niet te kloppen, dat hoop ik.
Ik heb hetzelfde mobo en dezelfde Proc en zit met een SuperOrb! Geen casefans. BigTower. Wel powerfan.
Ik denk niet dat het daaraan ligt.
Mijn chassis is (na een hele dag aanstaan): 40 graden, en mijn proc 50 graden.
Na een uurtje aanstaan is mijn chassis: 33 graden en mijn proc 40 graden.
Trouwens: die Thudnerbirds worden gewoon altijd al loeiheet en dat mobo (heb ik ook) is niet te vertrouwen qua temp. Ik heb al gebeld etc. omdat mijn temp na 2 uur stressen op 65 graden stond. Schijnt gewoon dus niet te kloppen, dat hoop ik.
Putting the bit in Biton since 1997
Pagina: 1