Toon posts:

geforce2mx400 op intel 440bx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het moest er toch maar van komen. Ik een Asus geforce2 mx400 gekocht.
Gauw inpluggen en.....niks nada noppes. Geen beeld bij het opstarten en 1 lange piep en 3 korte. Zou betekenen dat de videokaart niet herkend wordt door de Bios. Na veel gekloot terug naar de winkel. Die zeiden meest rechtse pin afplakken (ivm agp 4 2 1) Dit werkte dus ook niet. Wie weet wat ik moet doen ???

Intel440bx-ite-8671 (vtech)award 4.51pg
celeron 333@415
voodoo3-3000@asusgf2 (?)

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Begin eens met de zaak terug te clocken.
Ik weet niet of het iets uitmaakt.
Maar overgeclockte systemen *kunnen* problemen geven als je hardware wisselt, omdat niet alles even goed tegen overclocken kan.

Daarnaast even je videokaart testen (de nieuwe) het liefst in een ander BX bordje, dan heb je wat meer info waaraan het ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus geprobeerd, maar werkt ook niet.
Denk dat ik maar terug naar de winkel ga om mijn pesos terug te krijgen...tenzij iemand nog een idee heeft.

Verwijderd

Je video nog es wat harder aandrukken. Dat apparaat werkt bij mijn huisgenoot op hetzelfde bord prima.

Verwijderd

Topicstarter
Dat was dus ook wel apart.. Steek ik eerste die kaart maximaal in de slot..power aan en toen draaide de cooler niet. Dus power off en een stukkie eruit en toen draaide die wel. Dus lijkt me dat als de cooler draait dat ie er goed in zit.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gewoon blijven proberen...

is een bekend probleem en als het werkt er met je vingers niet meer aankomen!

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost. Terug naar de winkel en netjes mijn centen terug gekregen. :) :) Iemand een idee voor een goeie kaart die WEL gaat werken ???

Verwijderd

Geldt dit voor alle BX mobo's :?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ik weet de oplossing

ik had het ook in met me agp slot op een gigabyte bx mobo

precies dezelfde piepjes

met een Intel 740i kaart

je kaart gewoon goed aandrukken, zo hard mogelijk. ik dacht dat ik dat ook hard genoeg had gedaan, maar kreeg geen beeld meer.

toen naar de winkel geweest en die hebben hem toen vastgelijmt in z'n agp slot zodat ie lekker vast zat

• biertje-blijf-bij-me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03-2025
nee das handig heb je een vastgelijmde videokaart....wil je dat ding ooit vervangen moet je zeker een nieuw moederboord kopen.....woeha......goede oplossing

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
bij mij is er ook een andere videokaart in gegaan

lijm kan je zo los halen :Z

anders vertel ik het toch niet |:(

ben van een intel740i naar een sis6236 gegaan

intel ging er makkelijk uit en ff lijm eraf en dan de sis erin (intel was namelijk die heatsink afgepleurd)

huppa en ff lijmen.

ik loop het niets voor niets verkondigen |:(
Pagina: 1