Toon posts:

Dds werkt niet??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een email adres bij dds, ik heb een eigen zaak dus op al mijn kaartjes staat dat email adres,
maar nu heb ik de laatste maand al klachten van mensen die boos op mij zijn omdat ik nog steeds niet heb gereplied, maar ik heb die meeltjes helemaal niet binnen gehad!??!?!

ik gebruik pop3 met eudora, weet iemand wat er mis is of hoe ik het kan verhelpen??
het is namelijk heel vervelend.

groetjes Da borg

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:20

Sick Nick

Drop the top!

Je moet tegenwoordig toch betalen voor dds? Doe je dat ook?
Zo ja, dan zou ik even bellen naar dds. Zo nee, dan is je email account verwijderd.

Verwijderd

Ook goeiemorgen, wat voor een bedrijf heb jij??

Sinds 1 september is dds commercieel, en moet je betalen voor een emailadres...

Verwijderd

Topicstarter
ja.. wij hebben dus betaald omdat op al onze kaartjes dat email adres stond, dus hebben wij betaald, maar sommige mailtjes krijg je wel maaruh andere weer niet.

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand een oplossing??
is namelijk erg vervelend!!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:20

Sick Nick

Drop the top!

Dan zou ik zeker even bellen/mailen/schrijven naar dds, want dan zit er iets fout bij hun email server (er van uit gaande dat die klanten het juiste email adres hebben in gevuld, maar dat zal wel)

Verwijderd

Ik zou zeggen neem contact op met de geld verslindende helpdesk?

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 19:13
neem contact op met de helpdesk van dds zou ik zeggen die zijn daarvoor en niet wij neem ik aan.

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. de helpdesk.... tja....

die hebben we al heel vaak proberen te bellen maar dat 1.50 per minuut, en dan heel vaak zijn al die medewerkers nog in gesprek. of ze zeggen tja. we zijn niet te bereiken en ja dan weer 1.50 minder... en als we ze krijgen dan weten ze het ook niet....

ik hoop dat een van jullie het ook heeft of weet wat je eraan kan doen

mvg da borg
Pagina: 1