Verwijderd
<a href="javascript: this.location.href = 'blaat.php?waarde='+getal">Blaat</a>
Maar misschien kun je beter even duidelijk vertelen wat je wilt, en waarom je dat wilt?
Maar misschien kun je beter even duidelijk vertelen wat je wilt, en waarom je dat wilt?
ik wil de resolutie weten maar ik heb op GoT gelezen dat dat alleen met een javascriptje kan?Op zaterdag 03 november 2001 12:05 schreef Cheatah het volgende:
<a href="javascript: this.location.href = 'blaat.php?waarde='+getal">Blaat</a>
Als je je dit soort dingen afvraagt (hoeveel kleuren/hoeveel pixels/welke browser) moet je misschien toch es na lopen of je niet iets fout doet in je design. Als je een goeie website maakt, heb je dit soort gegevens eigenlijk nooit nodig, en zorg je dat 1 ontwerp altijd op de meeste resoluties (>800*600) goed werkt! Dus probeer de fout es te zoeken in je ontwerp, en kijk of je er iets aan kunt veranderen. Daar heb je imho veel meer aan.Op zaterdag 03 november 2001 12:08 schreef _Assassinator_ het volgende:
[..]
ik wil de resolutie weten maar ik heb op GoT gelezen dat dat alleen met een javascriptje kan?
naja er komt iets niet uit in 800*600 en lager en tis gewoon iets kleins extra's dus wil het alleen in hogere reso's laten zienOp zaterdag 03 november 2001 12:18 schreef Tu-Tone het volgende:
[..]
Als je je dit soort dingen afvraagt (hoeveel kleuren/hoeveel pixels/welke browser) moet je misschien toch es na lopen of je niet iets fout doet in je design. Als je een goeie website maakt, heb je dit soort gegevens eigenlijk nooit nodig, en zorg je dat 1 ontwerp altijd op de meeste resoluties (>800*600) goed werkt! Dus probeer de fout es te zoeken in je ontwerp, en kijk of je er iets aan kunt veranderen. Daar heb je imho veel meer aan.
Ondanks dit zou ik toch je ontwerp aanpassen. De resolutie detectie is lang niet altijd goed, ligt ook weer aan de browser (NS/IE) en de versie daarvan. Ook werkt het niet als JS uit staat. Al met al zit je daar niet echt op te wachten.Op zaterdag 03 november 2001 12:20 schreef _Assassinator_ het volgende:
[..]
naja er komt iets niet uit in 800*600 en lager en tis gewoon iets kleins extra's dus wil het alleen in hogere reso's laten zien
Als je het toch wil:
Wat ook kan, is in een JS kijken wat de resolutie is, en als ie groot genoeg is voor je 'feature' gewoon met een layer dat ding inbouwen, dan hoef je de resolutiegegevens niet terug naar de server te sturen.
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
(even tussendoor... een javascript waarde naar php omzetten kan in principe als je het letterlijk opvat NOOIT! alleen al vanwege het site dat php al geparst is voordat javascript aan bod komt... php = serverside -> js = clientside)
Pagina: 1