Toon posts:

Ghost Recon en Voodoo 5 een ramp!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor hen die straks Ghost Recon willen kopen of backuppen van een ander, en die een Voodoo 5 hebben:

Hij doet het dus niet fullscreen. Heb het geprobeerd in Win 98 en in Win XP. Alle drivers die ik kon vinden (default, Omega, Hoe enz) geprobeerd en alle settings van 3dfx tools veranderd. Geen resultaat. Wat je krijgt is bagger op het scherm. Onleesbare troep.

Hij doet het alleen fullscreen met de default drivers die geinstalleerd worden bij installatie van Win XP. Maar diegenen die Win XP draaien weten dat je dan dus geen 3dfx tools hebt, geen FSAA dus en geen tweaken van je kaart. Bedankt Nvidia zou ik zeggen.

Misschien is er toch een slimmerd die het voor elkaar heeft gekregen. dan graaaag effe een post please.

Verwijderd

Ik heb ook een Voodoo 5 en ik draai hem gewoon zonder problemen full screen...

Direct 3D met 2x FSAA

Ik draai Win2000

En dat gaat allemaal gewoon goed...

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost. 2x FSAA doet het wel. 4x niet tenminste fullscreen. Had een bios 1.06 heb 'm geflashed naar 1.18. Weet zelf niet of dat ook scheeelt. Had 2x FSAA niet getest. Dus eventueel flashen. Wel jammer GeForce kan het wel met 4x FSAA. Maar ja het is niet anders.
Op zaterdag 03 november 2001 12:17 schreef Headbanger het volgende:
Ik heb ook een Voodoo 5 en ik draai hem gewoon zonder problemen full screen...

Direct 3D met 2x FSAA

Ik draai Win2000

En dat gaat allemaal gewoon goed...

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

Hmm, ik krijg bij de demo gelijk de foutmelding dat GRDEMO een fout heeft veroorzaakt in GRDEMO.EXE.
Iemand daar een oplossing voor?
Kheb een athlon 550@700 met een voodoo 3 3000 en 128+64 Mb ram.

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-01 22:14
Moet je je desktop op 16bits kleuren zetten, dan werkt het wel :)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ik krijg ook alleen maar (bijna) onleesbare troep te zien :(
ik heb een diamond monster fusion 16mb agp heeft iemand hiervoor al een oplossing? want 16mb is voldoende, en de kaart ondersteunt directx!

iStockphoto

Pagina: 1