Verwijderd
Als jij een huis wilt kopen en je kan kiezen tussen een regular HBO-makelaar of een huis- tuin- en keukenmakelaar met NTI-cursus, welke kies je dan?
Zó goed is die cursus voor webdesigners.
Zó goed is die cursus voor webdesigners.
Denk dat je aan de tutorials op het web echt veel meer hebt. Desnoods werk je de tutorials van Dreamweaver / flash e.d. door...
de betaler vervuilt
Als het in een NTI-cursus werkelijk zou kunnen had ik niet voor een 4-jarige HBO-opleiding gekozen 
Maar je vraagt of het voor de beginnende webdesigner wat is... misschien kan die cursus de basis behandelen en ga je daarna zelf verder. Je bent nooit uitgeleerd.
'Webdesign' bestaat vooral uit vaardigheden die je jezelf moet aanleren - een cursus of school kan jou alleen sturen en dingen bijbrengen.
Maar je vraagt of het voor de beginnende webdesigner wat is... misschien kan die cursus de basis behandelen en ga je daarna zelf verder. Je bent nooit uitgeleerd.
'Webdesign' bestaat vooral uit vaardigheden die je jezelf moet aanleren - een cursus of school kan jou alleen sturen en dingen bijbrengen.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Als je veel toegang hebt tot internet, liefst onbeperkt, dan raad ik je aan om 'het' gewoon via internet te leren. Vergeet ook de boeken niet. Een betrouwbare zaak die ik kan aanraden is www.comcol.nl