Verwijderd
volgens mij worden dit soort vragen behandeld in de HA Faq. Welke het beste is, is een vraag die niet te beantwoorden is, omdat hij te algemeen is.
Persoonlijk zou ik voor intel gaan. Ik ben een echte AMD fan, maar ze worden nogal warm. Ik neem aan dat dat dus ook voor de mobile variant geldt. Intel is duurder, en minder snel op een gegeven kloksnelheid, maar het grote voordeel is denk ik de temperatuur en misschien het stroomverbruik.
Persoonlijk zou ik voor intel gaan. Ik ben een echte AMD fan, maar ze worden nogal warm. Ik neem aan dat dat dus ook voor de mobile variant geldt. Intel is duurder, en minder snel op een gegeven kloksnelheid, maar het grote voordeel is denk ik de temperatuur en misschien het stroomverbruik.
tussen AMD mobile athlon 1000MHz en een PIII 1GHzOp zaterdag 03 november 2001 11:51 schreef gcb het volgende:
Tussen welke processors kan je keizen? K6? Celeron? Pentium II/!!!?
De Intel-AMD kwestie is inderdaad tot in den treure behandeld, maar omdat het hier om een notebook gaat waar stroomverbruik een grote rol speelt, move ik 'm naar PMG.
Als het weer een standaard Intel vs AMD topic wordt dan gaat ie op slot.
Als het weer een standaard Intel vs AMD topic wordt dan gaat ie op slot.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Als je voor de snelheid gaat zou ik voor de AMD gaan omdat die op dezelfde snelheid sneller is dan een PIII. Maar qua stroomverbruik en hitteproductie is volgens mij Intel weer beter. Dus je moet voor jezelf een afweging tussen stroomverbruik en snelheid maken.
maare wat zou jullie doen als er bij jullie een andere processor kreeg in je laptop { had eigenlijk een AMD Athlon 1000MHz moeten krijgen maar inplaats daar van kreeg ik een PIII 1GHz }
Intel...
gewoon die intel houden, Intel heeft jaren ervaring ermee dus stabiele laptops.
gewoon die intel houden, Intel heeft jaren ervaring ermee dus stabiele laptops.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Idd, gewoon houden dat ding, zoveel scheelt het nou ook weer niet en stabiliteit is wel handig in een laptotOp zaterdag 03 november 2001 12:04 schreef Revenant het volgende:
maare wat zou jullie doen als er bij jullie een andere processor kreeg in je laptop { had eigenlijk een AMD Athlon 1000MHz moeten krijgen maar inplaats daar van kreeg ik een PIII 1GHz }
Pagina: 1