*.avi / *.mpg file starten in flash

Pagina: 1
Acties:

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 15:05
Hoe kun je als je een flash filmpje (menutje) onder een knop zorgen dat hij een film bestandje af gaat spelen in win mediaplayer, bv een strike1.mpeg maar er mag geen drive letter inzitten omdat hij op cd komt en hij moet op iedere pc kunnen werken vanaf de cd rom die file strike1.mpeg komt in het mapje movie op de cd rom>

OO ja ik heb al veel dingen geprobeert maar nergens kon ik het antwoord vinden
dus help.

gr kokkel

• kokkel
Nou weet niemand dit

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
Het enige dat ik weet, is dat ze bij 2advanced (http://www.2advanced.com) ook een sort animatie gebruiken, die iig niet uit vectoren bestaat...
Maar volgens mij hebben ze daar gwoon beeldje voor beeldje iets uit een mpg file gehaald, en dat in flash geplakt als verschillende plaatjes die elkaar opvolgen (dan bdoel ik dus die wolken op de achtergrond)... Dat zou je natuurlijk ook kunnen doen!

• kokkel
Op zaterdag 03 november 2001 13:44 schreef Tu-Tone het volgende:
Het enige dat ik weet, is dat ze bij 2advanced (http://www.2advanced.com) ook een sort animatie gebruiken, die iig niet uit vectoren bestaat...
Maar volgens mij hebben ze daar gwoon beeldje voor beeldje iets uit een mpg file gehaald, en dat in flash geplakt als verschillende plaatjes die elkaar opvolgen (dan bdoel ik dus die wolken op de achtergrond)... Dat zou je natuurlijk ook kunnen doen!
Het is niet inmporteren maar afspelen ik heb het al geprobeert te importeren maar de avi file's wil dat niet.
Maar is er ook zo'n mogelijk heid op html gebaseerd want ik kan wel een link plaatsen (geturl) maar een exe file oppen (door middel van een link) is wel mogelelijk namelijk Fscommand maar dat woud dus niet voor de filmpjes.
Ik het het voor mekaar met geturl alleen 1 probleem er moet dan voor zover ik weet een drive letter in en dat moet niet. want het staat allemaal op 1 cd en het moet op iedere pc kunnen draaien.

Dus iemand nog surgesties

• kokkel
Dit is toch niet mogelijk zo veel lui die een boel van flash weten en ze weten niet eens hoe dit moet.

Kom op nou hee.

Ik heb het dringent nodig is voor een cijfer op school.

Gr kokkel

• Passenger
Op zaterdag 03 november 2001 14:58 schreef kokkel het volgende:
Dit is toch niet mogelijk zo veel lui die een boel van flash weten en ze weten niet eens hoe dit moet.

Kom op nou hee.

Ik heb het dringent nodig is voor een cijfer op school.

Gr kokkel
euh, het is geen "answer on demand" site hiero hoor... verwacht niet dat je probleem binnen 1 uurtje opgelost is...

en lees mn post es goed... het ging erom, dat je bepaalde frames UIT de avi haalt (en van mij part opslaat als jpg of gif) en die dan in flash importeert (dus niet de gehele avi)... een dan zet je gewoon in ieder frame een andere jpg of gif plaatje... dan heb je je avi omgezet naar flash! (niet te grote avitjes gebruiken, want dan wordt je file een beetje groot...)

• kokkel
Op die manier.

:(

dus er is echt geen methode om hem dus af te laten spelen.

dus ook niet door bv een plugin of zo of een websiteje bouwen die je ook op die cd opstaat

• Passenger
Op zaterdag 03 november 2001 15:40 schreef kokkel het volgende:
Op die manier.

:(

dus er is echt geen methode om hem dus af te laten spelen.

dus ook niet door bv een plugin of zo of een websiteje bouwen die je ook op die cd opstaat
dr schijnt een bep. plugin (oid) voor flash te bestaan, waarmee je avi's kan importeren... maar vraag me niet hoe/wat/waar

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Pagina: 1