Ik heb een voodoo 2 banshee 16 en 300 mhz celly a 256 mb pc 133, en als ik speel dan loopt het na 53 secs al vast dat had ik niet met me oude onboard ati 4 mb kaart, ik haal wel veel hogeren fps maar als er maar iets in je scherm komt dan haal je 3 fps
hij is trouwens PCI plz, help want na die lock up kan ik reseten
Verwijderd
Ik neem aan dat je de laatste D2 patch en de laaste drivers van je videokaart/moederbord (inclusief bios update en directx) al hebt geinstalleerd/uitgevoerd?
En misschien ook wel handig: je vraag ook op een van battle.net's support forums stellen.
BTW: Hoe meet je die FPS?
En misschien ook wel handig: je vraag ook op een van battle.net's support forums stellen.
BTW: Hoe meet je die FPS?
Dat doe je door in chat ingame`FPS`in the typen FPS Got it?
en het is een oem pc dus geen mobo update voodoo driver van 99 waren geen nieuwe driver dit waren de oudste
en het is een oem pc dus geen mobo update voodoo driver van 99 waren geen nieuwe driver dit waren de oudste
Dis lame ik wil het wel eens weten en in search staat het niet help me nou es PLZ
ik kan het niet meer speelen das echt geen LOL
eeuhm we zijn niet zo snel, dus niet steeds om het uur vragen om antwoord 
Via 4in1 drivers al geinstaleert?
DirectDraw geprobeert ?
s
Via 4in1 drivers al geinstaleert?
DirectDraw geprobeert ?
s
lol ik heb een voodoo en een oem pc 4in1 is voor via en nVidia
weet je nog ? 3DFX ? ik heb de laatse drivers build 13-5-99
niet gezien en als je gelijkt gaat haasten en op mij lolen hoeft het al niet meer.
vee plezier met iemand anders te vinden.
vee plezier met iemand anders te vinden.
Ik wijs je er aleen op dat het een VOODOO is en geen VIA chipset wat nou lol'en ?
OS = Windows 2000? Want in windows 2000 gaat ie al langzaam op me tbird soms... dus op die 300 mhzje van je helemaal dan (heb nog een 266 hier staan waarop ie het ook alleen maar goed deed in windows 98 en me)
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Nee het is een win98 PC en eerst op me ATI RAGE PRO 4MB ging het maar met 27 fps max, maar dan wel zonder lock up nu met me voodoo (PCI), kan ik max 2 mins speelen zonder lock up beeld freezed soms gewoon, als ik uit de game ga dan doet hij het weer maar niet voor lang
Verwijderd
Euhm, kan aan mij liggen, maar had die Banshee in het verleden niet praktisch altijd problemen?
Net zoiets als die K6 toendertijd...bijna nix werkte er echt goed op!
iig, zou ik maar ff de laatste VooDoo drivers downen:
http://www.3dfx.com/downloads.htm
Oftewel: VooDoo Banshee AGP/PCI (reference drivers) 1.04.00 Feb 9, 2000 2,37MB
Net zoiets als die K6 toendertijd...bijna nix werkte er echt goed op!
iig, zou ik maar ff de laatste VooDoo drivers downen:
http://www.3dfx.com/downloads.htm
Oftewel: VooDoo Banshee AGP/PCI (reference drivers) 1.04.00 Feb 9, 2000 2,37MB
MAAR die heb ik had een typ foutje gemaakt, maar wordt hij niet gewoon te warm ? me fps valt als een blok omlaag als ik meer dan 4 chars op me scherm heb.
op je moederbord drol... (no offence btwOp zaterdag 03 november 2001 14:15 schreef RS_003 het volgende:
Ik wijs je er aleen op dat het een VOODOO is en geen VIA chipset
met lolen bedoeld hij zeiken, schelden etcEn hij schreef ook nog dit:
En wat nou lol'en
Ik wijs je er aleen op dat ik een oem Mobo heb met pci voodoo @@P (no offenche
) dus dat is geen via en hij is ook nog eens 3 jaar oud is, een acer aspire mt 6061 suc6 dat je daar nog een mobo of driver update voor vind, maar als je het wil probeeren graag
Na een dag heb ik nog geen oplosing, plz wat kan ik er aan doen er zit nu een heat sink op, kan dat het probleem zijn ?
Pagina: 1