Toon posts:

Zoek Hulp Met Case Mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit mag maar ik zoek iemand die voor mij, mijn Aopen HQ08 will modden. Voor een mooie prijs natuurlijk.

Iemand?

icq 60709056
email :jasperbosch@hotmail.com

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Het mooiste is natuurlijk zelf doen dat is namelijk de kunst van het casemodden...
Ik zou zeggen begin klein en bedenk eerst wat je wil en ga dan aan de slag.

suc6
Mighty

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 10:41 schreef cyberplague het volgende:
Ik weet niet of dit mag maar ik zoek iemand die voor mij, mijn Aopen HQ08 will modden. Voor een mooie prijs natuurlijk.

Iemand?

icq 60709056
email :jasperbosch@hotmail.com
waar woon je dan?
heb ook een hQ08, zou leuk zijn samen te modden! :)
woon zelf in Oldenzaal, Overijssel

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14

Whuzz

Dodgeball!

Ik vraag me af iemand dat zomaar even voor je wil doen :?
Mijn casemod heeft me in totaal bijna een maand gekost en meer man-uur dan jij mij zou willen betalen om het voor je te doen denk ik...

Och, alles is te koop. Als je genoeg betaald wil ik hem voor je modden, maar het is nou ook weer niet zo'n grote hobby dat ik voor anderen cases ga modden >:)

Zelf doen is meestal het best/leukst. Het kan zijn dat je iets écht niet zelf kunt door materiaal/kennis gebrek. Dan zit er inderdaad niets anders op dan het uit te besteden.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

Ik heb hier ook ooit ergens een post gedaan met dezelfde vraag.. ben op een gegeven moment TOCH zelf gaan modden..

voor het spuiten heb ik ff mijn stiefpapa gevraagd aangezien hij het WEL kan :)

Voor de rest hebbik het zelf gedaan.. en ik moet zeggen... Ik ben er heel blij mee en ben zelfs begonnen aan een andere.

voor foto's moet je ff op mijn homepage kijken bij pictures.. nog ff te brak om linkie te maken :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad geen materiaal en kennis hiervoor.

Kijk ik was van plan om mijn kast een kleurtje te geven (hq08) maar als ik hem eenmaal gespoten heb kan ik nooit meer een raampje/logo/blowhole maken :( Dus daar heb ik dus vanaf gezien. En zo'n logo maken is toch niet zo'n lange karwei? Ik wil namelijk eigenlijk aleen mijn kast een kleur geven en die logo er in. En dan zo'n lampje in de kast zodat de logo licht geeft. Is dat veel werk?

Ik woon bij Nijmegen als iemand ooit nog wat tijd over heeft. Ik betaal je natuurlijk gewoon.

En nog een vraagje als ik toch wil gaan spuiten.

Wat voor materialen/soort verf heb ik hier voor nodig. Die guide bij de tweakers is te ingewikkeld snap ik nix van :P

1 probleempje er lagen wat schroefjes onder me kast en ik had hem verschoven dus er zitten nu krassen op waardoor je dus het ijzer ziet kan ik hier gewoon overheen spuiten zonder dat ik er iets van zie? Of is het juist de bedoeling dat, dat grijs er helemaal af moet?
Pagina: 1